iPhone 7 Plus از قلم اپل پشتیبانی می کند

iPhone 7 Plus  از قلم اپل پشتیبانی می کند
  • 1395/6/17
  • زهرا معبودی
  • 0

در چند ماه اخیر آنقدر شایعات مختلفی درباره قابلیت ها و ویژگی های آیفون جدید منتشر شده است که طرفداران محصولات این کمپانی بی صبرانه منتظر رونمایی این گوشی های جدید (آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس) هستند. با نزدیک شدن به ساعات پایانی رونمایی محصولات جدید اپل بر شدت این شایعات و اخبار افزوده می شود. در اخباری که در روزهای اخیر منتشر شده است قابلیت هایی چون  ضبط ویدیو با کیفیت ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، ضد آب بودن این گوشی ها و بهرمندی از دوربین دوتایی به چشم می خورد اما جالب ترین شایعه ای که منتشر شده است به پشتیبانی نسل جدید آیفون از قلم اپل اشاره دارد.  با گویا آی تی همراه باشید تا ریشه و علل عنوان این شایعه را بررسی نماییم.

امشب در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران مراسم رونمایی از گوشی های جدید کمپانی اپل برگزار خواهد شد، رویدادی که توجه علاقه مندان بسیاری را به خود جلب نموده است (اخبار زنده این مراسم را می توانید از طریق https://www.gooyait.com دنبال نمایید.) هنوز تا معرفی رسمی این گوشی ها چند ساعتی باقی مانده است ولی در اخباری به پشتیبانی این گوشی ها از قلم اپل اشاره شده است.

iPhone-7-Plus-Prototype

مبنای این خبر اظهار نظر نسنجیده ی تیم کوک، مدیرعامل اپل در اوایل سال جاری میلادی است که در صحبت های خود به تلاش های اپل برای پشتیبانی آیفون از قلم اپل اشاره نمود. این مصاحبه در ماه ژوئن با یکی از رسانه ها انجام گرفته است که توجه شما را به بخشی از آن که به موضوع بحث ما مرتبط می باشد جلب می نماییم.

خبرنگار با اشاره نمودن به نظر استیو جابز که پیش از این گفته بود «هیچ کس از قلم استایلوس خوشش نمی آید»، از کوک پرسید اگر جابز زنده بود در مورد این قلم چه فکری می کرد؟

iPhone-7-Plus-Prototype

تیم کوک در پاسخ به این سوال بیان نمود:

«اول از همه اینکه ما Pencil عرضه خواهیم کرد نه استایلوس، این دو تفاوت زیادی با هم دارند و فکر می کنم استیو جابز عاشق کارهایی می شد که با این قلم می توان انجام داد. جابز از کمک به مردم برای خلق چیز هایی که می خواهند لذت می بُرد. کارهایی که با این قلم روی آیپد یا آیفون می توان کرد باورنکردنی است. واقعاً باید برخی از این کارها را به مخاطبان خود نشان دهید.»

با اتکا به این سخنرانی می توان گفت هرچند تا کنون هیچ شایعه ای در خصوص تجهیز آیفون ۷ به قلم اپل منتشر نشده است اما از آنجا که کمپانی اپل همیشه در سوپرایز نمودن کاربران خود موفق عمل نموده است امکان دارد این خبر مبتنی بر واقعیت باشد.

به هر حال جزییات بیشتر امشب مشخص می‌شوند و بلاخره با رونمایی آیفون ۷ ماه‌ها حرف و حدیث درباره این گوشی به پایان می‌رسد.

iPhone-7-Plus-Prototype

شما از گوشی جدید آیفون چه انتظاراتی دارید؟ به نظر شما اپل خواهد توانست با محصول جدید خود توجه مخاطبان را جلب نموده و کاهش فروش خود در ماه های گذشته را جبرن نماید؟

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی به اشتراک گذاشته و همچنین می توانید اخبار زنده از رونمایی این گوشی های محبوب را از طریق وب سایت رسمی گویا آی تی دنبال کنید. با ما همراه باشید.

منبع:  phonearena  , Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *