اخبار منتشر شده جدید درباره آیفون ۷ چه می گویند؟

اخبار منتشر شده جدید درباره آیفون ۷ چه می گویند؟
  • 1395/6/17
  • زهرا معبودی
  • 0

چند روز پیش اخبار حاکی از فروش گوشی های آیفون و آیفون ۷ پلاس پیش از رونمای توسط کمپانی فاکسکان منتشر شد. با این وجود در صورت صحت داشتن این خبر می توان انتظار انتشار تصاویر بیشتری از این گوشی را در ساعات پایانی نزدیک به رونمایی این محصول جدید کمپانی اپل داشت. با گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات بیشتری از تصاویر منتشر شده جدید با شما در میان بگذاریم.

تنها چند ساعت دیگر تا رونمایی محصولات جدید کمپانی اپل باقی مانده است. (مراسم رونمایی در ساعت ۲۱:۳۰ امشب  به وقت تهران برگزار می شود می توانید گزارش مستقیم این مراسم را از طریق وب سایت https://www.gooyait.com دنبال نمایید.) و هرچه به این رویداد نزدیکتر می شویم حجم هیجانات و شایعات پیرامون آن افزایش می یابد.

iphone-news-7-new-release

همانطور که پیشتر اعلام نمودیم کمپانی فاکسکان چند روز پیش اعلام کرد که فروش گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خود را آغاز نموده است. در این میان ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که منسوب به جعبه گوشی های آیفون ۷ می باشد. این تصاویر به وسیله یک اکانت توییتر به نام the_malignant، منتشر شده است.

هرچند نمی توان به صحت این تصاویر اطمینان داشت اما تصاویر چاپ شده بر روی جعبه آیفون ۷ با تصاویری که پیش از این در فضای مجازی منتشر شده است انطباق دارد.

این جعبه که به نظر می رسد متعلق به آیفون ۷ رزگلد ۴.۷ اینچی باشد. توسط یک خرده فروش منتشر شده است و همان‌طور که انتظار می‌رود، تصویر آیفون موجود  روی جعبه دارای دوربین تک‌ گانه بوده و وجود خطوط آنتن جا به‌ جا شده اعتبار بیش‌ تری به تصویر منتشر شده می‌ بخشد.

در مقایسه این جعبه با جعبه آیفون ۶ می توان گفت احتمال اصلی بودن این تصاویر بالا می باشد. اگر عکس جعبه‌ ی آیفون ۷ منتشر شده صحت داشته باشد، نمایش تصویر بخش پشتی آیفون ۷ و احتمالا آیفون ۷ پلاس برای اپل دو مزیت خواهد داشت. در این حالت اپل می‌تواند قابلیت‌ های دوربین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را برجسته ‌تر نماید و وجود تغییرات در طراحی گوشی‌های هوشمند خود مانند رنگ ‌بندی بیش تر و دوربین دوگانه ‌ی آیفون ۷ پلاس را به نمایش بگذارد.

iphone-news-6-new-release

با این حال، باز  هم نمی‌توان با اطمینان کامل در مورد آیفون ۷  و ویژگی های آن اظهار نظر نمود. با توجه به یادداشت کاربر توییتر، به نظر می ‌رسد که خود کاربر هم اطمینان کاملی در مورد صحت تصویر فاش شده ندارد.

بنابراین بهتر است تنها ۱:۳۰ دقیقه دیگر صبر کنیم تا اخبار رسمی این گوشی های پر حاشیه اپل منتشر شود. نظرات و دیدگاه های خود را درباره پرحاشیه ترین نسل گوشی های آیفون با گویا آی تی در میان بگذارید.

 


منبع
PHONEARENA

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *