گوشی آیفون ۷ شامل گارانتی نفوذ مایعات نمی شود

گوشی آیفون ۷ شامل گارانتی نفوذ مایعات نمی شود
  • 1395/6/18
  • زهرا معبودی
  • 0

مطمئنا شما هم می دانید که بالاخره انتظار ها به سر رسید و دیشب، طی مراسمی چند ساعته اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این کنفرانس که در شهر سانفرانسیسکو برگزار شد، اپلی ها با شور و اشتیاق خاصی از محصول جدید خود صحبت کردند. این رویداد در ساعت مقرر توسط گویا آی تی پوشش دهی شد که می توانید آن را در بخش گزارش مستقیم از رویداد معرفی آیفون ۷ مشاهده نمایید. شکی نیست که محصولات جدید اپل ارزشمند هستند اما اینکه برخی قوانین حاکم بر مدیریت رضایت مشتری، در سیستم اپل موج می زند کمی آزار دهنده است.

در میان گزارشی که از این رویداد به گوشمان رسید متوجه شدیم که سری گوشی آیفون ۷ ضد آب هستند و این ویژگی جدیدی برای گوشی های آیفون به شمار می رود. وقتی که به گوشی های اپل آیفون ۷ استاندارد IP67 اعطا می شود به این معنی است که این گوشی ها، می توانند تا مدت زمان ۳۰ دقیقه در ارتفاع خاصی در زیر آب دوام بیاورند.

گوشی آیفون 7 شامل گارانتی نفوذ مایعات نمی شود

در ادامه معرفی شنیدیم که وجود این گواهی نامه موجب شده که نفوذ مایعات به گوشی های اپل، موجب گارانتی از طرف این شرکت نباشد. گفته شده که ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن دلیلی بر این نیست که اگر در گوشی شما آب برود و خراب شود، اپل خسارت آن را پرداخت کند چرا که همه این ها بر عهده خود مشتری خواهد بود.

گویا آی تی معتقد است که این یک نوع بی رحمی تمام در مقابل نظر مشتری است چرا که کاربر و مشتری با اعتماد به گواهی نامه هایی نظیر IP67 گوشی ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهد. بنابراین نباید با قاطعیت از عدم تضمین خدمات برای شرایط یاد شده حرفی به میان آورد.

به نظر می رسد که اولین کاری که منتقدین انجام دهند این باشد که این گوشی را در شرایط معمولی در آب مورد امتحان قرار دهند. هر چند گوشی های کنونی بازار نظیر  گلکسی اس ۷ سامسونگ یا گوشی‌های اکسپریا سونی خیلی قبل تر از آیفون ضد آب بوده اند و گارانتی هایشان دقیقا مثل گارانتی های اپل می باشد.

گوشی آیفون 7 شامل گارانتی نفوذ مایعات نمی شود

توصیه اکید https://www.gooyait.com به شما این است که حتی اگر یک گوشی ضد آب آیفون ۷ خریداری نمودید بهتر است که آن را در معرض رطوبت قرار ندهید چرا که با این نظریه اپل، احتمال خراب شدن گوشی تان وجود دارد. به هر حال ما منتظر نظرات سازنده شما هستیم. آیا به صرف داشتن یگ گواهی نامه IP67 می توان این حق را از مشتری گرفت که خرابی گوشی اش را توسط شرکت سازنده جبران کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و با اشتراک این خبر روی شبکه های اجتماعی به دارندگان احتمالی گوشی های آیفون در آینده هشدار دهید که با گوشیشان آب بازی نکنند!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *