مشخصات Galaxy A7 بر روی بنچمارک گیک بنچ منتشر شد

مشخصات  Galaxy A7 بر روی بنچمارک گیک بنچ منتشر شد
  • 1395/6/20
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی سامسونگ قرار است تاپایان سال ۲۰۱۷ میلادی یکی از محصولات میان رده خود با نام Galaxy A7 را معرفی یا روانه بازار نماید. امروز مشخصات این گوشی جدید سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ منتشر شد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی مشخصات سخت افزاری این گوشی جدید بپردازیم.

بر اساس اطلاعات بدست آمده توسط بنچمارک گیک بنچ این گوشی جدید مجهز به دوربین اصلی و سلفی ۱۶ مگا پیکسل می باشد. به عقیده کارشناسان تکنولوژی مگاپیکسل و تعداد آن تاثیر زیادی در کیفیت عکسبرداری نداشته  و هنر استفاده‌ صحیح از این مشخصه‌ ی لنزها، اهمیت بیشتری در بالا بردن کیفیت تصاویر گرفته شده  دارد. استفاده از لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی در پرچمدار پیشین سامسونگ چون گلکسی اس ۷ و همچنین گلکسی نوت ۷، گواه این ادعا هستند. اما به هر حال تولید گوشی‌هایی با تعداد مگاپیکسل بالا، می‌تواند هر از چند گاهی برای شرکت‌ها جذاب و مفید باشد.

galaxy-a7-benjmark-result

این محصول میان رده کمپانی سامسونگ (گلکسی A7 نسخه‌ی ۲۰۱۷) ظاهرا از نظر کیفیت دوربین قرار است پرچمدار جدید سامسونگ را نیز پشت سر بگذارد. این گوشی ۵.۵ اینچی، در هر دو دوربین سلفی و اصلی خود به لنز ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است و به احتمال زیاد می‌تواند شفاف‌ترین تصاویر سلفی دنیا را ثبت کند. تنها گوشی میان‌رده‌ی دیگری که تا کنون به بازار عرضه شده و دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بوده است، OPPO F1s است. نکته عجیب در این گوشی تجهیز دوربین اصلی به لنز ۱۳ مگا پیکسلی می باشد.

بنا بر اطلاعات دریافتی توسط https://www.gooyait.com از دیگر مشخصات گلکسی A7 2017 می‌ توان به صفحه نمایش فول اچ ‌دی، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ ای که به احتمال زیاد اگزینوس ۷۸۷۰ خواهد بود و پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali-T830 اشاره نمود. این گوشی به حافظه‌ ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ ی داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز مجهز خواهد بود. از لحاظ نرم‌ افزاری نیزسیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ (نسخه‌ی سامسونگ) در بنچمارک منتشر شده به چشم می‌خورد.

به نظر شما این گوشی جدید خواهد توانست به کمک کیفیت دوربین بالا و قیمت مناسب خود شکست نوت ۷ سامسونگ را جبران نماید؟

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این محصول جدید کمپانی سامسونگ با گویا آی تی درمیان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *