کمپانی تایوانی از افزایش سفارش قطعات اپل واچ ۲ توسط اپل خبر می دهد

کمپانی تایوانی از افزایش سفارش قطعات اپل واچ ۲ توسط اپل خبر می دهد
  • 1395/6/21
  • زهرا معبودی
  • 0

با وجود گذشت ۵ روز از رونمایی ساعت هوشمند نسل ۲ اپل (اپل واچ ۲) یک کمپانی تایوانی که مسئول تولید قطعات و چیپ های این ساعت هوشمند است. اعلام نموده که کمپانی اپل سفارش تولید چیپ و قطعات این اسمارت واچ جدید را تا ۲ میلیون واحد افزایش داده است. این طور به نظر می رسد که علیرغم  اینکه نسل جدید این ساعت های هوشمند تفاوت ظاهری خاصی با نسل های قبل ندارد اما کمپانی اپل از فروش بالای آن اطمینان کامل دارد.

apple-iphone-watch-20160907-4482

با وجود اینکه هنوز هیچ رقم خاصی از آمار فروش این کمپانی منتشر نشده است اما بر اساس تخمین های انجام گرفته توسط مؤسسه تحقیقاتی معتبر IDC، نسل اول اپل واچ توانسته ۴۷ درصد سهم بازار نوپای ساعت های هوشمند را از آن خود کند. برآورد شده کمپانی مورد بحث تنها در سه ماهه دوم امسال بیش از ۱٫۶ میلیون دستگاه اپل واچ سری ۱ را روانه بازار نموده است. بر این اساس IDC  معتقد است که آمار شش ماه دوم سال جاری میلادی نیز با وجود فروش نسل دوم اسمارت واچ ها موفقیت چشم گیری را به همراه خواهد داشت.

apple-iphone-watch-20160907-4474

همانطور که پیشتر اشاره شد اسمارت واچ ۲ از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی با نل قبل ندارد اما از نظر بهبود عملکرد ها در رده بالاتری قرار خواهد گرفت از جمله قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به مواردی چون مقاومت آن در برابر آب و افزوده شدن GPS داخلی اشاره کرد، که مورد آخر نیاز کاربر به همراه داشتن آیفون در حین انجام فعالیت های ورزشی را تا حد زیادی رفع می نماید.

apple-iphone-watch-20160907-4371

به نظر می رسد کمپانی اپل قصد دارد نسل اول اپل واچ خود را نبز به پردازنده جدید مجهز نموده و فروش آن را نیز ادامه دهد . در این صورت می توان گفت سهم کمپانی اپل در بازار نوپای ساعت های هوشمند افزایش چشمگیری خواهد یافت.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *