هدف مایکروسافت از پاک سازی بازار از گوشی های Lumia چیست؟

هدف مایکروسافت از پاک سازی بازار از گوشی های Lumia چیست؟
  • 1395/6/21
  • زهرا معبودی
  • 0

چندی پیش در یکی از اخبار گویا آی تی به این موضوع مهم پرداختیم که به زودی سامسونگ قصد دارد از یک گلسی ویندوزفونی با نام Galaxy TabPro S رونمایی کند. با توجه به اینکه این تصمیم سامسونگ نشان از محبوبیت این سیستم عامل در میان کاربران دارد، یک منبع آگاه به نام «WinBeta» خبری منتشر کرده که گویای این است که مایکروسافت قصد دارد جلوی فروش گوشی های مبتنی بر ویندوز خود یا همان ویندوزفون های لومیای خود را بگیرد. معلوم است که این خبر خیلی سری بوده چرا که ناشر این خبر، به جدیت اعلام کرده که فردی که این خبر را از مایکروسافت به بیرون درز داده، شدیدا اعلام کرده که نباید نامش فاش بشود.

 lumia

در این گزارش ذکر شده که مایکروسافت تا سه ماه دیگر فروش این محصولات را به طور کامل قطع خواهد کرد که این به این معنی است که احتمال زیاد دیگر هیچ گوشی ویندوزفونی از سوی مایکروسافت نبینیم.

البته تدابیر این شرکت در مورد لومیاها خیلی امیدوار کننده نیست چرا که طی ماه های اخیر مایکروسافت قیمت های  لومیا ۶۵۰، ۹۵۰ و ۹۵۰ را بارها و بارها کاهش داده است. حتی گاهی متوجه شدیم که این شرکت در سایت هایی مثل آمازون تخفیف های عجیب و غریبی برای فروش این محصولات قرار داده است.

microsoft-lumia

حتی افرادی که با فروشگاه های فیزیکی مایکروسافت در تماسند اعلام داشته اند که به سختی می توان یکی از لومیاهای مایکروسافت را در فروشگاه هایش پیدا کرد.

این اقدامات مایکروسافت نمی تواند نشان از آماده سازی یک لومیای جدید برای ارائه موفق آن در بازار باشد البته https://www.gooyait.com معتقد است که ممکن است سیاست هایی که مایکروسافت و سامسونگ اخیرا در پیش گرفته اند موجب شده که بازار از گوشی های ویندوزفونی خالی شود تا جا و استقبال مناسب برای گوشی های گلکسی ویندوزی بوجود آید.

در عین حال باید منتظر خبرهای آینده بود تا بدانیم در پس پرده چه خبر است. نظر شما در مورد این اقدام مایکروسافت چیست؟ به نظر شما آیا قصد دارد یک لومیای جدید معرفی کند یا اینکه قصد دارد برای همیشه با این گوشی خداحافظی کند؟ نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و با نشر آن در سوشال مدیا به علاقمندان به لومیا اطلاع دهید که در فرصت باقی مانده از حضور این گوشی ها در بازار گوشی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *