یک Note 7 دیگر در کالیفرنیا حادثه آفرید

یک Note 7 دیگر در کالیفرنیا حادثه آفرید
  • 1395/6/21
  • زهرا معبودی
  • 0

با وجود اعلام رسمی کمپانی سامسونگ و تاکید ویژه مسئولان این کمپانی به منظور تحویل گوشی های نوت ۷ توسط مالکان به نمایندگی ها، هنوز هم بسیاری از مالکان در برابر این اقدام ممانعت می نمایند و این امر سبب شده تا هر روز در کشور های مختلف شاهد انفجار این گوشی ها باشیم. با گویا آی تی همراه باشید تا حادثه انفجار یک نوت ۷ دیگر را برایتان گزارش نماییم.

با توجه به توصیه های جدی کمپانی سامسونگ به منظور اقدام فوری برای تعویض فبلت های نوت ۷ هنوز هم تعداد زیادی از این فبلت ها در سرتاسر جهان وجود دارد. به تازگی در ایالت کالیفرنیا یکی از دستگاه های نوت ۷ که در خودروی جیپ در حال شارژ بوده است منفجر شده است.

note-7-other-fire

این انفجار خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته اما خسارت مالی زیادی را علیرغم تلاش های آتش نشانان به دنبال داشته است. هنوز مشخص نیست که علت اصلی این انفجار نوت ۷ بوده یا خیر، اما آتشنشان ها درصد این اتفاق را بالا عنوان کرده اند.

سامسونگ اعلام نمود است که بر روی اتفاق تحقیق خواهد کرد و رضایت فرد زیان دیده را نیز جبران می نماید. ابعاد ماجرا در آنجا بزرگتر می شود که دختر کوچک این فرد چند دقیقه پیش از انفجار از خودرو خارج شده بود در غیر این صورت خسارت جبران ناپذیری به فرد مذکور وارد می شد.

note-7-other-fire

در پی این حادثه مسئولان کمپانی سامسونگ مجددا با تاکید ویژه اعلام نمودند: مالکان نوت ۷ همین حالا فبلت های خود را خاموش نموده و برای ارسال آن اقدام نمایند.

اگر شما هم یکی از دارندگان این فبلت ها هستید بهتر است هرچه سریعتر با مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ برای تحویل فبلت خود اقدام کنید. نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع: Gizmodo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *