۳ اپلیکیشنی که هر پوکمون گو بازی به آن نیاز دارد

۳ اپلیکیشنی که هر پوکمون گو بازی به آن نیاز دارد
  • 1395/6/21
  • انصاری پور
  • 0

اگر شما هم پوکمون گو بازی کرده باشید موافق خواهید بود که گرفتن تمام پوکمون ها به راحتی امکان پذیر نیست. و اینکه کدام پوکمون ارزش تلاش شما را دارد، به راحتی مشخص نمی شود. با گویا آی تی همراه باشید تا ۳ اپلیکیشن مورد نیازتان را بشناسید.

GoRadar

بهترین اپ برای اینکه بتوانید بیابید پوکمون ها در کجای نقشه هستند. حتی این اپ به شما امکان فیلتر اینکه کدام پوکمون را به شما نشان دهد و کدام را نه، دارد.

copy-of-goradar-is-the-best-app-for-finding-exactly-where-pokmon-are-on-a-map

Poke Genie

CP فاکتور مهمی برای قدرت یک پوکمون است اما یک معیار مهم دیگر وجود دارد که در بازی مخفی است که IV (Individual Value) نام دارد و ارزش واقعی یک پوکمون را می سنجد. شامل میزان کیفیت حمله، دفاع و استقامت پوکمون می شود. به عبارتی هر چقدر این فاکتور بالاتر باشد به این معناست که بیشتر می توان روی آن پوکمون در حمله و دفاع به هنگام مبارزات gym حساب کرد. پیشنهاد ما این است که اگر دو پوکمون یکسان داشتید و می بایست یکی را نگه دارید از روی فاکتور IV به جای CP انتخاب را انجام دهید و سپس با Candy هایی که دارید آن را قوی تر نمایید.

copy-of-poke-genie-tells-you-a-pokmons-specific-iv-value

Super Effective

همان طور که می دانید هر پوکمونی از یک یا دو المان طبیعی و پایه ای ساخته شده نظیر آتش، آب، یخ و … و هر کدام به نسبت المان های دیگر در موضع ضعف و یا قدرت قرار می گیرند مثلا آب در برابر آتش و آتش در برابر یخ در موضع قدرت هستند. برای اینکه بتوانید دریابید کدام المان ها را باید در gym رویاروی حریفتان قرار دهید از این اپ کاربردی استفاده نمایید.

copy-of-super-effective-tells-you-which-pokmon-you-should-take-into-a-gym-battle

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *