مدیر بخش سرگرمی سونی: پلی استیشن ۴ رقیب اکس باکس اسکورپیو نیست!

مدیر بخش سرگرمی سونی: پلی استیشن ۴ رقیب اکس باکس اسکورپیو نیست!
  • 1395/6/22
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی سونی که چندی پیش با معرفی پلی استیشن ۴ پرو حجم عظیمی از انتقادات و کنایه های مردم و رقبا را تحمل نموده است حالا زبان به سخن گشوده و در جواب تمامی کنایه عنوان کرده که پلی استیشن ۴ پرو رقیب اسکورپیو مایکروسافت نیست بلکه با  پی سی و بازی های کامپیوتری رقابت می کند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا صحبت های اندرو هاوس مدیر بخش سرگرمی های سونی را با شما در میان بگذاریم.

پس از معرفی پلی استیشن ۴ پرو سیل انتقادات و تمسخر به سمت کمپانی سونی روانه شده است، زیرا مخاطبین انتظار کنسولی را داشتند که بتواند با پروژه اسکورپیو مایکروسافت رقابت نماید و به اعتقاد آنها این محصول جدید یارای رقابت با ایکس باکس وان را هم ندارد! البته این جمله ردموندی هاست، آنها معتقدند این کنسول جدید یاراری رقابت با محصول جدید این کمپانی را به هیچ عنوان نخواهد داشت.

ps4-pro-hero-3-970-80-w600

در این میان اندرو هاوس مدیر بخش سرگرمی های سونی (پلی استیشن) بالاخره سکوت خود را شکست و پاسخ تمامی این تمسخر ها را اینگونه داد:

« آنها به اکس باکس به عنوان یک رقیب اصلی نگاه نمی کنند؛ بلکه پی سی و بازی های کامپیوتر حریف اصلی آنها هستند.»

هاوس این سخنان را در مصاحبه با گاردین (Guardian) بیان نموده است. این حرف وی بدین معناست که سونی برای رقابت فاکتورهای یک پی سی را مد نظر قرار داده است نه اسکورپیو.

وی در ادامه صحبت های خود افزود:

« ما آمار و ارقامی از پی سی دیدیم که روی ذهنیت تیم تاثیر شدیدی گذاشت. بررسی ها نشان داده وقتی مردم به فکر ارتقای میان نسلی کنسول های بازی می افتند، معمولا به PC ها مهاجرت می کنند؛ چرا که محل اصلی این تجربه آنجاست. ما قصد داریم آن دسته از مردم را با ارایه بهترین و بالاترین کیفیت و بهره وری درون اکوسیستم کنسولی خود نگه داریم. در نتیجه تحقیقات ما به توسعه پلی استیشن ۴ پرو منجر شد، رویکردی که خیزش گرافیکی بسیار مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهد.»

هاوس معتقد است که هیچ گاه قصد رقابت با کنسول جدید مایکروسافت را نداشته و تنها معیارتیم اش برای طراحی این کنسول رقابت با پی سی است.

پروژه اسکورپیو مایکروسافت هنوز از لحاظ طراحی ظاهری مانند پروژه ای سر به مهر است و این کمپانی اطلاعاتی از زمان رونمایی آن اعلام نکرده است. اما ردموندی ها از آن برای مانور های تبلیغاتی و کنایه زدن به سونی استفاده می نمایندزیرا معتقدند قدرت پردازشی و گرافیکی بی نظیر اکس باکس اسکورپیو نمی تواند رقیبی داشته باشد.

پلی استیشن ۴ پرو در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری (۲۰ آبان) عرضه می شود.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع:

VG247

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *