Galaxy A8 از فبلت نوت ۷ باریک تر و بلندتر خواهد بود

Galaxy A8 از فبلت نوت ۷ باریک تر و بلندتر خواهد بود
  • 1395/6/23
  • زهرا معبودی
  • 0

مدت ها بود که اخباری پیرامون یک گوشی جدید از سامسونگ به گوش می رسید تا اینکه متوجه شدیم این گوشی از سری A بوده و قراراست با نام A8 روانه بازار بشود. در واقع A8 ورژن ۲۰۱۶ از سری گوشی های ۵٫۷ اینچی است که از قلم استایلوس برخوردار نیست اما می تواند یک گلسی خوب و خوش دست برای شما به حساب آید.

Galaxy A8

برخی از افراد با آتش گرفتن فبلت های نوت ۷ این شرکت، به طور کلی از سامسونگ فاصله گرفته اند اما مطمئن باشید اگر سامسونگ، با اطمینان کامل این گوشی را روانه بازار کند، قطعا چند بار آن ها را تست زده و مطمئن است که هیچ اتفاقی نمی افتد. از طرفی خسارت های فبلت نوت ۷ نیز برای این شرکت بسیار زیاد بوده و سامسونگ هرگز یک اشتباه را دوبار تکرار نخواهد کرد.

افرادی که به دنبال یک گوشی شبیه گلکسی اس ۷ هستید و می خواهند با قیمتی ارزانتر و ظاهری شبیه تر به این گوشی، یک گلکسی جدید از سامسونگ داشته باشند، می توانند به راحتی روی A8 جدید سامسونگ حساب کنند.

Galaxy A8

هرچند عکس های دقیقی تا کنون از این گوشی منتشر نشده اما چند رسانه معتقدند که عکس های واقعی از این گوشی دیده اند و مطمئن هستند که بدنه این گوشی از جنس شیشه و فلز خواهد بود. اندازه ابعاد این گوشی نیز به میزان  ۱۵۶.۵ در ۷۷.۵ در ۷.۳ میلی‌متر  ذکر شده که نشان می دهد از فبلت نوت ۷ کمی بلندتر باشد.

Galaxy A8

از طرفی این گوشی دارای نمایشگر خمیده نیست بنابراین افرادی که به دنبال فبلن نوت ۷ با نمایشگر تخت بودند قطعا با این اتفاقات اخیر به این گوشی روی خواهند آورد.

Galaxy A8

مسئولیت پردازش داده ها در این گوشی هوشمند با یک پردازنده‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ است. همچنین کیفیت نمایشگر به صورت  ۱۰۸۰p  ارائه شده است. میزان حافظه رم این گوشی نیز به اندازه ۳ گیگابایت در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی A8 ورژن ۲۰۱۶، ۳۲ گیگابایت است که با دوربین های عقب و جلوی ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی سخت افزاری قابل قبول را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ به نظر شما قبل از جلب نظر و رضایت کاربران متضرر گکلسی نوت ۷ سامسونگ، اقدام به فروش این گوشی می تواند برای سامسونگ ارزشمند باشد؟ نظر خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و به علاقمندان به S7 نیز اعلام کنید که این گوشی با شباهت زیاد به گلگسی اس ۷ در راه است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *