عرضه رایگان کنسول NX با اشتراک ماهانه، از شایعه تا واقعیت

عرضه رایگان کنسول NX با اشتراک ماهانه، از شایعه تا واقعیت
  • 1395/6/23
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از مسائلی که به تازگی در دنیای تکنولوژی مرسوم شده است انتشار اخبار وقابلیت های یک محصول از چند ماه پیش از رونمایی آن است و این اتفاق هرچند بازار آن محصول را داغ می نمایند اما لذت و هیجان رونمایی محصول مورد نظر را تا حدودی از بین می برد.

با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی کنسول جدید کمپانی نیتیندو این روزها تمامی شایعات و حواشی پیرامون این کنسول جدید است و و هر از چند گاهی شایعاتی درباره آن به گوش می رسد.

امروز به وسیله یکس از کاربران توییتر اخباری در فضای مجازی منتشر شده است بر مبنای این خبر کمپانی نیتیندو قصد دارد ورژنی از کنسول جدید خود را به صورت رایگان و با اشتراک ماهیانه در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به گفته این کاربر کنسول ترکیبی جدید بدون هیچ هزینه ای عرضه خواهد شد و مصرف کنندگان تنها بایستی برای تجربه بازی های مورد علاقه خود ماهیانه ۱۰ دلار اشتراک بپردازند.

البته این نکته شایان ذکر است که کاربران قادر هستند مدل اشتراکی و یا پرداخت هزینه برای کنسول را انتخاب نمایند. نمودار زیر این چرخه را به طور کامل توضیح می دهد.

nintendo_nx-

تحلیلگران حوزه گیم و صنعت گیمینگ عقیده دارند که تا چند سال آینده چیزی به نام کنسول فیزیکی وجود نخواهد داشت و و این سرویس ها هستند که پاسخگوی نیاز گیمینگ بازیکنان خواهند بود. بنابراین به نظر می رسد که کمپانی نیتیندو قصد دارد این روش را خیلی زود تر ار دیگر رقبا در پیش گرفته و راه خود را برای گسترش کنسول خود در بین علاقه مندان باز نماید.

این سیستم اشتراک ماهیانه تقریبا مشابه سیستم نت فلیکس است. این گونه، سرویس ژاپنی ها به رقیب فوق العاده قدرتمندی برای پلی استیشن پلاس و اکس باکس لایو گلد تبدیل خواهد شد.

گزارشات بدست آمده توسط وبسایتhttps://www.gooyait.com حاکی از آن است که کمپانی نیتیندو قصد دارد تا ماه آینده از کنسول NX خود رونمایی به عمل آورد. بنابراین تنها چند هفته تا پایان تمام شایعات باقی مانده است.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این تصمیم کمپانی نیتیندو با گویا آی تی درمیان بگذارید.

منبع:

SegmentNext

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *