نگاهی به بروز رسانی نسخه ۴ پلی استیشن ۴

نگاهی به بروز رسانی نسخه ۴ پلی استیشن ۴
  • 1395/6/23
  • انصاری پور
  • 0

همان طور که دارندگان پلی استیشن ۴ مطلع هستند، امروز نسخه ۴ از بروز رسانی فرمویر PS4 در درسترس عموم قرار گرفت. با گویا آی تی در ادامه همراه باشید تا با ویژگی های جدید این بروز رسانی آشنا شوید.

ویژگی های جدید که در نسخه چهارم گنجانده شده شامل UI جدید، قابلیت پوشه بندی، بروز رسانی منوی سریع (Quick Menu) و منوی اشتراک گذاری (Share Menu)، بهبود در کتابخانه (Library) و … می باشد.

موزیک در Quick Menu

علاوه به اینکه دسترسی به منو راحت تر از قبل شده، نیازی به خارج شدن از بازی نیست و قابلیت شخصی سازی نیز دارد. قابلیت جدید پخش موزیک نیز به آن اضافه شده است به این صورت که امکان جست و جو و کنترل برنامه Spotify به وجود آمده است. به وجود آوردن لیست پخش موزیک به همراه لیست پیشنهادی خود برنامه برای بازی، از قابلیت های مهم این بخش می باشد.

تیم موزیک پلی استیشن و Spotify، برای ساخت لیست پخش موزیک مناسب هر بازی با سازندگان بازی به تعامل رسیده اند.

ps4-quick-menu

بروز رسانی برای PS4 Pro

با توجه به رونمایی از کنسول جدید و قدرتمند تر PS4 Pro نسبت به کنسول استاندارد، بروز رسانی برای حداکثر بهره برداری از آن انجام پذیرفته است.

به این صورت که خروجی های با کیفیت ۱۰۸۰p برای streaming بر روی سیستم های خانگی PC و Mac در نظر گرفته شده است. همچنین با همین میزان کیفیت بر روی سرویس های اشتراک گذاری ویدئو شامل Youtube و Twitch و Share Play امکان بارگذاری خواهید داشت.

PS4-Pro

High Dynamic Range (HDR)

به منظور لذت بردن از کیفیت گرافیکی بهتر بازی قابلیت HDR در تنظیمات دستگاه به تمامی کنسول های استاندارد، اسلیم و پرو اختصاص یافت. البته باید توجه داشت که تلویزیون شما باید از قابلیت نمایش HDR پشتیبانی کند تا شاهد جزئیات بسیار بیشتری از بازی ها باشید.

مشاهده فعالیت دوستان

اکنون مشاهده بیشتر فعالیت های انجام شده توسط دوستانتان را تجربه خواهید کرد. ستون سمت چپ فعالیت های اخیر دوستانتان در بازی های مورد علاقه شان را نشان می دهد و شما امکان لایک، نوشتن نظرات و همچنین اشتراک گذاری مطالب آن ها را خواهید داشت. ستون سمت راست به نمایش بازی هایی که در حال حاضر در حال انجامشان هستند و نیز محبوب ترین بازی ها و کسانی که امکان دارد شما با آنها آشنا باشید و یا علاقه داشته باشید که فعالیت آنها را پیگیری نمایید، اختصاص دارد.

ps4-freinds-activity

صفحه انتشار محتوا

در این بخش شاهد طراحی مجدد هستیم و شما با انتخاب یک بازی در صفحه اصلی به این صفحه منتقل خواهید شد. همان طوری که در عکس زیر نیز قابل مشاهده است یک شمای کلی از بازی و فعالیت های اخیر شما و سایر بازیکنان ارائه داده می شود. همچنین امکان بررسی پلی استیشن استور برای خرید موارد مورد نیازتان در رابطه با آن بازی را خواهید داشت.

ps4-content

امکان انتقال اطلاعات به PS4 جدید

اگر شما هم خریدار ورژن اسلیم یا پرو پلی استیشن هستید و یا به هر دلیل می خواهید تنظیمات دستگاه قبلی خود را به دستگاه جدید منتقل کنید از این ویژگی می توانید بهره ببرید و اطلاعات اکانت، بازی ها و اطلاعات ذخیره شده خود را منتقل نمایید.

گویا آی تی به شما پیشنهاد می کند حتما بروزرسانی را انجام دهید چرا که ارزشش را دارد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *