از یکشنبه می توانید توییت های ۱۴۰ کاراکتری با تصاویر اضافی ارسال کنید

از یکشنبه می توانید توییت های ۱۴۰ کاراکتری با تصاویر اضافی ارسال کنید
  • 1395/6/23
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از کاربران توییتر باشید حتما می دانید که بیش از ۱۴۰ کاراکتر نمی توانید در هر توییت خود، متنی بنویسید. این محدودیت همیشه موجب ناراحتی کاربران بوده اما جک دورسی مدیر عامل توییتر هرگز تصمیم ندارد این سیستم را تغییر دهد. اما خبرهای اخیر که از وب سایت theverge منتشر شده، گویای این است که به زودی بخش نوشتاری توییتر دچار تغییراتی می شود که کمی کاربران را راضی تر خواهد کرد.

اگر در حال حاضر بخواهید به متن خود در این شبکه اجتماعی، رسانه ای نظیر عکس، فیلم و گیف اضافه کنید به تناسب نوع فایل، مقداری از ظرفیت ۱۴۰ کاراکتری تان از دست می دهید. حتی اگر بخواهید برای آی دی خاصی متن را منشن کنید باز هم باید شماری از کاراکترهای خود را از دست بدهید و این یعنی شما عملا ۱۴۰ کاراکتر در اختیار ندارید. البته این جدا از روش افزودن استیکر به توییت هاست که پیش از این از طرف گویا آی تی  مورد بررسی قرار گرفت.

twitter-said-to-launch-new-economical-tweets-sept-19

خبری که دوشنبه در این وب سایت منتشر شد در مورد این بود که در تاریخ ۱۹ سپتامبر یعنی ۶ روز دیگر، با یک بروز رسانی این شبکه اجتماعی به کاربران امکان خواهد داد بدون دغدغه کاهش حجم کاراکتر ها، تصاویر و فایل های مختلف را به توییت خود اضافه کنند و از طرفی به هر چند نفر که می خواهند پیام خود را منشن کنند.

هدف توییتر این بوده که کاربران بتوانند حجم محتوای بیشتری را با دیگران به اشتراک بگذارند و کمی اقبال عمومی به این شبکه بیشتر شود. مدت هاست که احساس می شود این شبکه رو به افول است و مدیران آن حسابی تلاش می کنند تا بتوانند در شرایط اقتصادی موجود، این شرکت را زنده نگهدارند. پیش از این توییتر با بروز رسانی های دیگری تصمیم بر این داشت که بتواند کاربران را بیش از پیش پای این شبکه بنشناند که از جمله آن ها می توان به ایجاد حالت شب در توییتر برای کاربران iOS  اشاره کرد.

twitter-said-to-launch-new-economical-tweets-sept-19

باید منتظر ۱۹ سپتامبر باشیم تا ببینیم که آیا این رخداد به وقوع خواهد پیوست و یا اینکه سیاست توییتر باز هم تغییر خواهد کرد.

نظر شما در مورد این آپدیت جدید چیست؟ آیا این کار ار می توان به عنوان یک تغییر اساسی در نظر گرفت به طوری که کاربران را مصمم تر به استفاده از این شبکه اجتماعی کند؟ نظر خود را با https://www.gooyait.com در میان بگذارید و با انتشار آن در شبکه های اجتماعی، به هواداران توییتر این خبر خوب را اطلاع رسانی کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *