آموزش ارسال پست و تصویر در اینستاگرام از طریق دسکتاپ

آموزش ارسال پست و تصویر در اینستاگرام از طریق دسکتاپ
  • 1395/6/24
  • زهرا معبودی
  • 0

 اینستاگرام را نمی توان صرفا به عنوان یک شبکه و مخزن عکس در نظر گرفت بلکه بسیاری از هنرمندان از آن به عنوان پاتوق هنری خود استفاده می کنند تا از طریق آن پیشرفت کنند. شما می توانید از طریق ایجاد کلکسیونی از مهارت های خود که آن ها را به تصویر کشیده اید به رونق کسب و کار خود بیفزایید. اگر دوست دارید همین حالا برای اولین بار کار خود را اینستاگرام شروع کنید می توانید از مقاله ای با عنوان کاملترین آموزش کار کردن با اینستاگرام و راهنمای استفاده از آن بهره مند شوید. همچنین اگر به عنوان یک بیزینس قصد فعالیت چشمگیر در اینستاگرام دارید می توانید ۴ نکته برای درخشیدن بیزینس ها در اینستاگرام را در راس کار خود قرار داده و آن ها را در کار خود مد نظر قرار دهید.

برنامه Adobe Lightroom که سرویسی از ادوبی است در واقع برای این ایجاد شده که شما با امکانات لازم برای ویرایش و افکت گذاری عکس، بتوانید تصاویر خود را به طور هنرمندانه ویرایش کنید. از آن جا که شمار کاربرانی که نیاز به افکت گذاری عکس دارند در اینستاگرام بی شمار است، ادوبی تصمیم گرفت که این سرویس خود را با اینستاگرام ادغام کند تا فرآیند ویرایش، افکت گذاری و نشر عکس ها در اینستاگرام اتوماتیک صورت بگیرد. در واقع استفاده از سرویس Adobe Lightroom ادوبی شما را از استفاده از ابزارهای مختلف بی نیاز می کند. بدین طریق می توانید به راحتی بدون نیاز به هیچ گونه برنامه اضافی، در لایت روم، تصاویر خود را به دلخواه ویرایش کنید و اطلاعات آن را تکمیل و تنظیم کرده و مستقیما روی اینستاگرام نشر دهید.

برای این کار گام های زیر را طی کنید.

ابتدا برنامه  LR/Instagram را دانلود کنید.

 ارسال پست و تصویر در اینستاگرام از طریق دسکتاپ

برنامه را باز کنید و از طریق اطلاعات اکانت اینستاگرام خود، وارد این برنامه شوید.

Caption مورد نظر خود را برای تصویری که می خواهید روی اینستاگرام نشر دهید مشخص کنید.

 ارسال پست و تصویر در اینستاگرام از طریق دسکتاپ

همچنین میزان رزولوشن مورد نظر متناسب با تصویر و سیستم های کاربران را نیز مشخص کنید.

شما حتی می توانید روی تصاویر واترمارک نیز به طور اتوماتیک قرار دهید. بعد از اینکه تمام جزییات تصاویر را ایجاد کردید کافیست تصاویر مورد نظر خود را به برنامه import کنید. تصاویر خود را به روش دلخواهتان ویرایش کنید و در نهایت وقتی تصاویر آماده شدند آن ها را به پنل مورد نظر با درگ و دراپ منتقل کنید.

حالا شما لیستی از تصاویر ویرایش شده با اطلاعات مشخص شده دارید. کافیست روی دکمه publish کلیک کنید، تا تصاویر به ترتیب روی اینستاگرام منتشر شوند.

 ارسال پست و تصویر در اینستاگرام از طریق دسکتاپ

تنها چیزی که در مدت زمان ارسال تصاویر می تواند اثر داشته باشد، میزان حجم تصاویر و البته رزولوشن آن ها و ابعاد تصاویر است. نکته جالب این است که کاربران به هیچ عنوان متوجه نخواهند شد که شما تصاویر مورد نظر را از طریق دسکتاپ روی اینستاگرام نشر می دهید بلکه همه چیز چنان طبیعی است که کاربران تصور خواهند کرد شما تصاویر مورد نظر را از طریق اپلیکیشن رسمی اینستاگرام منتشر خواهید کرد.

از آنجا که این نرم افزار از طریق دسکتاپ کار می کند شما می توانید به راحتی از محدویت های کار با اسمارت فون ها و ارسال تصاویر به اینستاگرام دور شوید.

LR/Instagram نرم افزاری کاملا رایگان است اما توسعه دهندگان از شما می خواهند که، در صورتی که این برنامه را دوست دارید، مبلغ ۱۰ دلار به آن ها هدیه دهید. این نرم افزار کاربردی برای هر دو سیستم عامل مک و ویندوز هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نظر شما در مورد این برنامه چیست؟ آیا تمایلی به کار کردن با اینستاگرام از طریق دسکتاپ دارید؟ بنظر شما نیاز روز دنیای تکنولوژی به چنین ابزارهایی چقدر است و چقدر خلا کار کردن با اینستاگرام از طریق دسکتاپ احساس می شد؟ نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و با انتشار این خبر روی شبکه های اجتماعی به کاربران اینستاگرام بگویید که می توانند از این پس فنی تر و سریع تر، کارهای خود را از طریق ویندوز و مک خود انجام دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *