چه تعداد ساعت هوشمند اندرویدی در جهان وجود دارد؟

چه تعداد ساعت هوشمند اندرویدی در جهان وجود دارد؟
  • 1395/6/24
  • زهرا معبودی
  • 0

اندروید ویر یکی از محبوب ترین سیستم عامل های مخصوص دستگاه های پوشیدنی است که کمپانی های مانند ایسوس، موتورولا و هوآوی از آن در ساعت های هوشمند خود استفاده می نمایند. برای کنترل ساعت های هوشمند نیاز است تا کاربر اپلیکیشن رسمی اندروید ویر را نیز روی گجت خود نصب کند.

Motorola-smartwatch-prototype-featured-a-rectangular-screen-and-a-microUSB-port1-w600

متاسفانه تعداد کاربرانی که این نرم افزار را از گوگل پلی دانلود نموده اند به صورت آمار دقیق و رسمی نشان داده نمی شود و مدت هاست این تعداد بر روی مقدار ۱ میلیون تا ۵ میلیون باقی مانده بود(از مارس ۲۰۱۵ تا کنون) اما به تازگی این میزان بر روی پارامتر ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون قرار گرفته است و این بدان معناست که اپلیکیشن اندروید ویر بیش از ۵ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است که نشان می دهد در حدود ۵ میلیون نفر کاربر ساعت هوشمند اندرویدی در جهان وجود دارد.

البته این نکته شایان ذکر است که در برخی مواقع مانند تعویض موبایل ممکن است یک کاربر دو یا چند بار این اپلیکیشن را دانلود نموده باشد. بنابراین بدست آوردن آمار دقیق دانلود این اپلیکیشن به  در دسترس نیست اما می توان گفت این میزان تقریبا در حدود ۵ میلیون خواهد بود.

Nexus-SmartWatch

در نهایت باید خاطر نشان کرد که عدم عرضه تعداد رسمی دانلود شده توسط کاربران از سوی گوگل، دلیلی ساده دارد. در واقع دنبال کردن فعالیت های دیوایس های مجهز به اندروید ویر، بسیار سخت تر از دنبال کردن فعالیت های اسمارت فون ها است چرا که این ساعت ها به سرویس های گوگل پلی متصل نمی شوند. با این حال، اگرچه به دست آوردن آمار سخت است، اما غیرممکن نیست و مطمئناً گوگل به آماری تخمینی از تعداد کاربران فعال دسترسی دارد.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع:

Android Headlines

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *