کمپانی سامسونگ برای محصول جدید خود نام Dream را بر می گزیند

کمپانی سامسونگ برای محصول جدید خود نام Dream را بر می گزیند
  • 1395/6/25
  • زهرا معبودی
  • 0

تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ یکی از موفق ترین و پر فروش ترین محصولات امسال کمپانی سامسونگ بوده است که سود سرشاری را روانه این کمپانی نموده است. این مساله سبب شده تا  کمپانی سامسونگ تمام تلاش خود را جهت بالا نگه داشتن کیفیت محصول جدید نماید تا گلکسی اس ۸ نیز مانند نسل پیشین خود با استقبال بالای طرفداران مواجه شود.

بر اساس یافته های مجله اینترنتی گویا آی تی، دو نسخه مختلف از این موبایل وجود دارند که تحت عنوان دریم (Dream) و دریم ۲ به آنها اشاره می شود و به ترتیب شماره مدل های SM-G950 و SMG955 را خواهند داشت.

galaxy-s7-galaxy-s7-edge1

گلکسی اس ۷ دارای شماره مدل SM-G930 بوده است بنابراین و با توجه به فرمول نام گذاری محصولات کمپانی سامسونگ (در هر بار ارائه محصول جدید ۱۰ واحد به شماره مدل قبل افزوده می شود.)، گلکسی اس ۸ باید با شماره مدل SM-G940 روانه بازار گردد اما ظاهرا به دلیل ترس عمیق ساکنین کره جنوبی از عدد ۴ این رقم جا زده شده است.

بنا بر تحقیقات انجام گرفته توسط وب سایت https://www.gooyait.com در بیمارستان ها و ساختمان های عمومی کره، معمولا از عدد چهار استفاده نمی شود و در مقابل در این اماکن از حرف F به جای رقم یاد شده بهره گرفته می شود. اگر خاطرتان باشد سامسونگ قبلا نیز دست به چنین اقدامی زده بود و بعد از انتخاب GT-I9300 برای گلکسی اس ۳، شماره مدل  GT-I9500 را برای نسخه بعدی اش یعنی گلکسی اس ۴ برگزید.

galaxy-s7-galaxy-s7-edge1

به نظر شما با اتفاقات اخیر و انفجار گوشی های مختلف این کمپانی، میزان فروش این محصول جدید می تواند خسارت وارد شده از گلکسی نوت۷ را جبران نماید و یا به سبب افزایش بی اعتمادی عمومی این محصول ترد خواهد شد؟

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این خبر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع:

sammobile

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *