جان اسنو بازیگر سریال بازی تاج و تخت در Call of Duty Infinite Warfare

جان اسنو بازیگر سریال بازی تاج و تخت در Call of Duty Infinite Warfare
  • 1395/6/26
  • انصاری پور
  • 0

نسخه جدید بازی Call of Duty این بار نیز شاهد دو چهره معروف بازیگر و ورزشکار می باشد. با گویا آی تی همراه باشید تا از جان اسنو در Infinite Warfare بگوییم.

سری جدید بازی Call of Duty اگر چه محیط بازی را تغییر داده است و حال و هوای بازی را به فضا برده است اما بعضی مسائل تغییر نکرده است و آن استفاده از افراد مشهور در ساخت بازی است. شاید معروف ترین چهره ای که پیش از این در ندای وظیفه دیده بودیم کوین اسپیسی (Kevin Spacey) بازیگر معروف هالیوود و سریال محبوب House of Cards بوده است که در نسخه Call of Duty Advanced Warfare حضور داشت.

kevin-spacy-cod-advanced-warfare-2014

به تازگی کیت هرینگتون (kit Harington) بازیگر محبوب سریال تاج و تخت (Game of Thrones) در نقش محوری جان اسنو، اسکن چهره و اندام شد تا در Call of Duty Infinite Warfare حضور یابد. در کنار وی مبارز UFC کانر مک گرگور (Conor McGregor) به ایفای نقش خواهد پرداخت.

kit_on_pcap_set_for_cod_infinite_warfare

۴ نوامبر معادل با ۱۴ آبان تاریخ عرضه رسمی بازی Call of Duty Infinite Warfare برای PS4، PC و XBOX One می باشد. بی صبرانه منتظر آن هستیم که ندای وظیفه با حال و هوای جدید و شخصیت محبوب کیت هرینگتون با چه بازخوردی از سوی بازیکنان حرفه ای رو به رو خواهد شد.

kit-harington-call-of-duty

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *