چطوری آدرس ایمیل یک بار مصرف بسازیم ؟

چطوری آدرس ایمیل یک بار مصرف بسازیم ؟
  • 1395/6/29
  • زهرا معبودی
  • 0

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که قصد ثبت نظر در یک بلاگ یا انجام امور دیگر هستید که ملزم به وارد کردن آدرس ایمیل خود هستید اما چندان تمایلی به این کار ندارید،چراکه ثبت ایمیل همانا و پر شدن اینباکس شما از ایمیلهای تبلیغاتی همانا. خوشبختانه ترفندی برای اینکار درنظر گرفته شده است که می توانید با استفاده از ایمیلهای یکبار مصرف کار خود را راحت کنید.

برای اینکار ما از افزونه ای به نام Less Spam در مرورگر فایرفاکس کمک می گیریم که امکان ساخت چنین ایمیل های یکبار مصرفی را در سیستم های مخصوصی را می دهد. برای این آموزش کاربردی دقایقی با https://www.gooyait.com همراه باشید.

در قدم اول از طریق لینکی که در پایین این مطلب قرار گرفته است افزونه Less Spam را دانلود و نصب نمایید. توجه داشته باشید که با توجه به ورژن مرورگر فایرفاکس ممکن است پس از نصب نیاز به ریست داشته باشید.

less-spam-addons

بعد از اینکه این افزونه ارزشمند را بر روی فایرفاکس نصب نمودید به قسمت نظرات یک بلاگ بروید.

در فیلد مربوط به ایمیل کلیک راست نمایید و سپس طبق تصویر گزینه Disposable mail (Y) را انتخاب کنید و یا کلید Y را بفشرید تا فرآیند ساخت ایمیل یکبار مصرف آغاز شود.

چطوری آدرس ایمیل یک بار مصرف بسازیم ؟

نمایش پیغام زیر بدین معنی است که شما پیشتر ایمیلی نساخته اید و میبایست بر روی گزینه OK کلیک نمایید.

در کادر Mail address prefix میبایست ایمیل اصلی خود را وارد نمایید. در تب preferred address format مشخص کنید که تمایل دارید ایمیل شما با چه فرمتی نمایش داده شود.

چطوری آدرس ایمیل یک بار مصرف بسازیم ؟

در بخش preferred provider نیز یکی از سرویس دهنده ها را انتخاب نمایید.

شما می بایست مجددا به کادری که در ابتدا به آن ذکر شده بود برگردید و کلید Y را بزنید.

چطوری آدرس ایمیل یک بار مصرف بسازیم ؟

مراحل ساخت ایمیل یکبار مصرف با موفقیت انجام شد و خیالتان از بابت ایمیل های اسپم نیز راحت باشد و مطمئن باشید با چنین چیزی مواجه نخواهید شد.

ضمنا چنانچه قصد عضویت در وبسایتی مانند تالار گفتمان را داشتید و برای تایید عضویت نیاز به تایید ایمیل بود، خیالتان راحت، چراکه ایمیل های تایید دریافت و در پنل دریافت کننده قابل برداشت خواهد بود.

برای نصب افزونه Less Spam کلیک کنید.

نظر شما در مورد این قابلیت برای مبارزه با ایمیل های تبلیغاتی چیست ؟ آیا وجود چنین سرویس هایی ضرورت دارد؟ شما برای اینکه از شر ایمیل های تبلیغاتی رها شوید چه راه کار هایی را در پیش گرفته اید؟ نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین با آموزش این مطلب به کاربران دیگر کمک کنید تا زندگی مجازی ساده تر و کارا تری تجربه کنند.

 برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *