پیکسل گوگل در تبلیغات Nest رونمایی شد

پیکسل گوگل در تبلیغات Nest  رونمایی شد
  • 1395/6/30
  • زهرا معبودی
  • 0

پس از ماه ها حدس و گمان و شایعه پردازی بالاخره کمپانی گوگل تصمیم گرفته است تاریخ عرضه اسمارت فون های جدید خود را اعلام نماید. حساب کاربری گوگل در توییتر با انتشار یک ویدئو تبلیغاتی کوتاه زمان مراسم رونمایی گوشی های جدید این کمپانی را مشخص نمود در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات دقیقتری را از این خبر برایتان بازگو نماییم.

مدت هاست که بحث درباره محصولات امسال کمپانی گوگل بالا گرفته و این کمپانی برای معرفی اسمارت فون های جدید خود سنت های بسیاری را زیر پا گذاشته است به عنوان مثال گوگل همواره در زمان معرفی نسخه های اندروید جدید خود از آخرین اسمارت فون تولیدی خود با نام تجاری نکسوس رونمایی می نمود و همیشه اولین اسمارت فون هایی که اندروید جدید را دریافت می کردند نکسوس های جدید بودند اما گوگل در اولین گام خود در مراسم رونمایی از اندروید نوقا جای نکسوس را خالی گذاشت و این مقدمه ای بر شروع سنت شکنی های گوگل بود. پس از آن نیز شایعات بیشماری درباره تغییر نام تجاری گوشی های هوشمند گوگل از نکسوس به پیکسل به گوش رسید و حالا ظاهرا گوگل قصد دارد تاریخی را برای پایان دادن به شایعات انتخاب نماید.

بر اساس تیزر تبلیغاتی منتشر شده این محصولات جدید قرار است در تاریخ ۴ اکتبر برابر با ۱۳ مهر ماه در مراسمی رونمایی شوند.

pixel-official-w600

برخلاف سال های گذشته، احتمالا پیکسل های امسال گوگل قیمت بالاتری نسبت به نکسوس ها خواهند داشت. پیشتر باور بر این بود Pixel XL (مدل بزرگ تر و قوی تر) قیمتی معادل ۶۴۹ دلار خواهد داشت اما حالا اشاره شده که این قیمت برای Pixel اصلی است و ورژن XL گران تر خواهد بود.

همچنین کمپانی Nest از زیرمجموعه های شرکت آلفابت اخیرا اقدام به ساخت تبلیغات ویدیویی جدیدی کرده که در آن ها، موبایل جدید پیکسل، حاصل همکاری مشترکت HTC و گوگل در آن مشاهده می شود. هرچند جزئیات زیادی از گوشی های پیکسل در این دو ویدئو قابل رویت نیست اما   تا حدود زیادی می توان گفت بسیاری از شایعات بیان شده درباره این محصول می تواند صحت داشته باشد.

مراسم گوگل، ساعت ۸ صبح روز ۴ اکتبر به وقت سان فرانسیسکو برگزار می شود و ما همزمان ساعت ۱۹:۳۰ روز ۱۳ مهر قادر به تماشای زنده آن خواهیم بود.

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

منبع:

Phone Arena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *