چرا آیکون Emoji ها روی کیبرد آیفون من نمایش داده نمی شود؟

چرا آیکون Emoji ها روی کیبرد آیفون من نمایش داده نمی شود؟
  • 1395/6/31
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر شما دارنده یک دستگاه آیفون هستید ولی هر چند مدت یک بار شاهد ناپدید شدن شکلک ها و Emoji هستید جای هیچ نگرانی نیست. شما به کمک پاره ای از تنظیمات ساده می توانید آیکون شکلک ها و Emoji ها را روی کیبرد خود در گوشی آیفون فعال کنید.

همانطور که می دانید نرم افزارهای مختلفی برای جایگزینی کیبرد وجود دارد اما وقتی که قصد داریم بعد از نصب یکی از آن ها، آن را از روی سیستم هوشمند خود حذف کنیم، با تغییراتی مواجه می شویم. مثلا بعد از حذف یکی از این نرم افزارها شاهد تغییر کیبرد مرسوم آیفون می شویم و برخی از اجزا مثل Emoji و شکلک ها را از دست می دهیم. به تصویر زیر نگاه کنید. جایی که کادر قرمز رنگ قرار دارد معمولا باید نشان گر بخشی باشد که با ضربه زدن به آن وارد بخش شکلک ها می شویم و می توانیم یکی از این شکلک ها را انتخاب و در متن خود قرار دهیم:

 Emoji ها روی کیبرد آیفون

حالا اگر شما هم با چنین چیزی مواجه شدید طی چند گام ساده که گویا آی تی به شما یاد می دهد می توانید به راحتی Emoji را در این بخش قرار دهید. با ما همراه باشید

براش شروع وارد بخش اپلیکیشن ها شوید و گزینه  Settings را پیدا کنید.

 Emoji ها روی کیبرد آیفون

وقتی بر روی این گزینه ضربه زدید و وارد آن شدید باید به دنبال گزینه General باشید.

 Emoji ها روی کیبرد آیفون

در بخش عمومی یا همان generel گزینه ای وجود دارد به نام Keyboard که می توانید کلیه تنظیمات ثانویه کیبرد ها را در آن انجام دهید. Keyboard را پیدا کنید و با ضربه زدن به آن وارد تنظیماتش شوید:

 Emoji ها روی کیبرد آیفون

وقتی وارد این بخش شدید، در بالای صفحه گزینه ای به نام Keyboards وجود دارد. عددی که روبروی این بخش نوشته شده در واقع شمار کیبرد هایی را نشان می دهد که روی سیستم خود نصب کرده اید. از این طریق می توانید هر کدام را به راحتی مدیریت کنید. در مثال امروز گویا آی تی تنها یک کیبرد روی سیستم نصب است. وارد بخش Keyboards می شویم :

 Emoji ها روی کیبرد آیفون

حالا باید گزینه  Add New Keyboard… را انتخاب کنیم. این را بزنید و وارد مرحله بعدی شوید:

 Emoji ها روی کیبرد آیفون

در این بخش گزینه های زیادی وجود دارد که ما، فقط با Emoji در حال حاضر کار داریم.

 Emoji ها روی کیبرد آیفون

وقتی که Emoji را انتخاب کردید، به لیست کیبرد ها اضافه می شود.

 Emoji ها روی کیبرد آیفون

حالا اگر شما برنامه را کاملا ببندید و وارد یک برنامه پیام رسانی و نوشتاری شوید می توانید به راحتی علامت Emoji را در keyboard مشاهده کنید

 Emoji ها روی کیبرد آیفون

نظر شما در مورد این آموزش چیست؟ آیا برای شما هم گاهی پیش آمده که با چنین معضلی روبرو شوید؟ راه حل پیشنهادی شما چیست؟ نظر خود را با https://www.gooyait.com و کاربران این رسانه در میان بگذارید و از طرفی، با انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی به دیگران نیز کمک کنید که راه حل این مشل را یاد بگیرند.

منبع:  howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *