۳ راه برای دانلود فیلم های یوتیوب در قالب MP3

  • 1395/6/31
  • زهرا معبودی
  • 0

یوتیوب یا یوتوب، بزرگترین شبکه تصویری و مملو از فیلم است که تمام کاربران دنیای اینترنت حتی الامکان یک بار نامش را شنیده اند. تا دو سال پیش گفته می شد هر کس بخواهد کل فیلم های یوتیوب را ببیند و در خلال آن نه بخوابد و نه کاری کند، باید ۳۲ بار متولد شود و ۳۲ بار زندگی کند! این یعنی شمار فیلم ها خیلی زیاد است اما فراموش نکنید که لزومی ندارید هر فیلمی را به صورت تصویری دید. برخی فیلم ها صرفا آموزشی اند و تنها صدای آن ها به کار شما می آید. عاقلانه ترین کار این است که این فیلم ها را در قالب صوت دانلود کنید و به همراه کاری که نیاز به تمرکز ندارد به طور موازی آن را گوش دهید.

اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که، ابتدا فیلم های یوتیوب را دانلود کنید و بعد با کمک نرم افزارهای دیگر  از صدای آن خروجی بگیرید اما بهترین روش که گویا آی تی امروز ابزارهایش را به شما معرفی می کند، این این است که مستقیما از یوتیوب، فیلم ها را به صوت تبدیل کنید و در کیفیت مختلف در اختیار بگیرید.

خوشبختانه این مشکل توسط افزونه های یوتیوب و فایرفاکس حل شده است. برای این کار گام های زیر را دنبال کنید.

افزونه اول: YouTube to MP3 Button

لینک نصب این افزونه را بعد از همین بخش خواهید دید. اگر افزونه YouTube to MP3 Button را نصب کنید، به محض اینکه وارد یوتیوب شوید، می توانید بر بالای هر فیلم، یک دکمه قرمز مشاهده کنید که به شما کمک می کند به جای فیلم صدای آن را دانلود کنید. در عکس زیر جایگاه این دکمه نشان داده شده است:

YouTube to MP3 Button

به احتمال زیاد پس از فشردن این دکمه صفحه به حالت انتظار می رود و با تصویری نظیر تصویر زیر شما را کمی معطل می کند ولی خیالتان راحت که این بیش از یک دقیقه طول نمی کشد.

YouTube to MP3 Button

براینصب YouTube to MP3 Button بر روی مرورگر فایرفاکس کلیک کنید.

افزونه دوم: YouTube MP3 Download

این افزونه نیز یک برنامه کاربردی است که به شما کمک می کند به راحتی، فایل های تصویری یوتیوب را به ام پی تری تبدیل کنید. ابتدا YouTube MP3 Download را نصب کنید. بعد وارد یوتیوب شوید.

YouTube MP3 Download

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، یک دکمه دانلود در زیر فیلم وجود دارد، که با کلیک کردن بر آن می توانید به راحتی، فیلم مورد نظر را دانلود کنید و گوش دهید.

برای نصب YouTube MP3 Download روی مرورگر firefox  کلیک کنید.

افزونه سوم : YouTube to MP3

افزونه کاربردی سوم، YouTube to MP3 نام دارد، شما با نصب این نرم افزار به راحتی می توانید قابلیت دانلود صدا را در یوتیوب در اختیار بگیرید. البته YouTube to MP3 به شما دو امکان می دهد که فیلم ها را به صورت تبدیل کنید:

YouTube to MP3

در بالا دو دکمه مشاهده می کنید. دکمه سمت راست به راحتی یک صدای پر کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد اما اگر روی دکمه سمت چپ کلیک کنید، می توانید یک فیلم به صورت صوت، به صورت کم کیفیت تر و کم حجم تر، تبدیل کنید.

براینصب YouTube to MP3 روی فایرفاکس به طور مستقیم کلیک کنید.

مطمئنا این نرم افزارها از کاربردی ترین ابزارهایی هستند که کاربران دنیای مجازی، بدان نیاز دارند. برای استفاده از این اپلیکیشن های مرورگر کافی است یکی را که رابط کاربری بهتری دارد انتخاب و این مطلب را با مرورگر فایرفاکس باز کنید. در نهایت با کلیک بر لینک مربوطه برای هرکدام ، وارد فرآیند نصب شوید و بعد از این قابلیت برای همیشه لذت ببرید. میتوانید به کاملترین آموزش نحوه دانلود از یوتیوب نیز مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این افزونه ها چیست؟ آیا افزونه بهتر و یا ابزار مناسب و یا ترفند دیگری برای این کار می دانید که لازم باشد دیگر کاربران https://cdn.gooyait.com نیز از آن مطلع شوند؟ لطفا با ما در میان بگذارید و به کمک دکمه های زیر، این مطلب را روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *