استفاده همزمان ازشارژر و هدفون در آیفون ۷ چگونه امکان پذیر خواهد بود؟

استفاده همزمان ازشارژر و هدفون در آیفون ۷ چگونه امکان پذیر خواهد بود؟
  • 1395/7/2
  • زهرا معبودی
  • 0

پس از معرفی آیفون ۷ مشخص شد کمپانی اپل در اسمارت فون های جدید خود جک ۳٫۵ میلی متری را حذف نموده است. بنابراین این گوشی های جدید تنها یک پورت ورودی خواهند داشت از این رو بسیاری از کاربران می اندیشند وجود یک پورت ورودی باعث می شود نتوان به طور همزمان از شارژر و هدفون سیمی استفاده نمود و این موضوع مشکل ساز خواهد شد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا با معرفی یک دیوایس جانبی و  آموزش استفاده از آن به شما در رفع این مشکل کمک نماییم.

به نظر بسیاری از کاربران با حذف جک صوتی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، استفاده از شارژر و هدفون به طور همزمان میسر نخواهد بود و این موضوع می تواند مشکلات بیشماری را برای کاربران ایجاد نماید. در این رابطه قصد داریم شما را با یک وسیله جانبی معرفی نماییم که کارایی بسیاری را برای کاربران آیفون های امسال داراست.

دانگل:Belkin Lightning Audio+Charge RockStar

belkin-rockstar

این ابزار که شباهت زیادی به دانگل های video+charging گذشته اپل دارد این امکان را به کاربران می دهد تا با اتصال به آیفون ۲ پورت Lightning همزمان داشته باشید که یکی را به منظور پورت پاور و دیگری را به عنوان ورودی هدفون مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه جدید به زودی برای علاقه مندان روانه بازار خواهد شد.

پایه: iPhone Lightning Dock

apple-iphone-dock-1-450x450

یکی دیگر از ابزار های جانبی که در این موضوع به کمک شما خواهد آمد داک iPhone Lightning می باشد که کمپانی اپل آن را در رنگ های متنوع نقره‌ای، رز گلد، طلایی و مشکی تولید نموده است که بتوانید دیوایسی برای آیفون خود انتخاب نمایید که از نظر رنگی با آن همخوانی کافی را داشته باشد. موضوعی که این دستگاه را بسیار خاص می‌کند، حمل بسیار راحت و آسانش است. توسط این داک شما از دو پورت Lightning و جک ۳.۵ میلی‌متری بهره خواهید برد و می‌توانید در جاهای مختلف از آن استفاده کنید.

بدون شک بسیاری از منتقدان و مصرف کنندگان بر این عقیده خواهند بود که پرداخت بهایی اضافه برای امکانی که پیش از به طور رایگان در اختیار کاربران بوده است کمی ناخوشایند است. اما باید گفت این گامی است که کمپانی اپل در راستای ارتقای تکنولوژی محصولات خود برداشته است و اگر قصد دارید از این تکنولوژی بهره ببرید شما نیز بایستی بهای آن را بپردازید.

البته این انتخاب برای کاربر وجود دارد که برای گوش دادن به آهنگ هزینه دانگل و یا داک را بپردازد و یا با استفاده از تکنولوژی هدفون های بیسیم جدید اپل از تجربه این محصول جدید لذت ببرد.‏

امیدواریم که این مطلب توانسته باشد سوالات شما را درباره نحوه استفاده همزمان از شارژر و هدفون در اسمارت فون های جدید اپل پاسخ  دهد . نظر تان را با دیگر علاقمندان به گوشی های آیفون از طریق گویا آی تی در میان بگذارید و به دیگران نیز بگویید که چگونه این کار را انجام دهند. راستی اشتراک گذاری این مطلب در شبکه اجتماعی نشان از نوع دوستی شماست.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *