Allo به صدر جدول برترین های پلی استور راه یافت

Allo به صدر جدول برترین های پلی استور راه یافت
  • 1395/7/3
  • زهرا معبودی
  • 0

گوگل سه روز پیش اپلیکیشن پیام رسان جدید خود با نام Allo را در دو نسخه اندروید و iOS در اختیار کاربران خود قرار داد. اپلیکیشنی که علیرغم انتقاد های فراوان ظاهرا توانسته جایگاه مناسبی را در جدول برترین های رایگان گوگل برای خود دست و پا نماید در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی آمار و ارقام منتشر شده برای این پیام رسان بپردازیم.

پس از انتشار رسمی پیام رسان جدید Allo منتقدان زیادی چون ادوارد اسنودن مدعی شدند که این پیام رسان امنیت کافی را دارا نمی باشد ولی با این وجود تنها پس از گذشت ۳ روز از عرضه رسمی آن شاهد استقبال بی سابقه کاربران از این پیام رسان بوده ایم تا آنجا که در کمتر از یک هفته این  اپلیکیشن به صدر جدول برترین اپلیکیشن های رایگان پلی استور رسید.

آمار موجود در پلی استور حکایت از آن دارد که که پیام رسان Allo در مدتی زمانی کمتر از ۷۲ ساعت به آماری بین یک تا پنج میلیون دانلود دست یافته است. برای اپلیکیشنی که زمان زیادی از انتشارش نگذشته و چند روز بیشتر نیست که برای کاربران سراسر دنیا قابل استفاده شده باید گفت که این میزان دانلود آمار خوبی محسوب می شود.

aloo

همچنین سه هفته گذشته پیام رسان دیگر کمپانی گوگل با نام Duo  به طور رسمی انتشار یافت که این اپلیکیشن نیز در کمتر از یک هفته توانست به آمار پنج میلیون دانلود در پلی استور دست یابد. این آمار در هفته سوم انتشار از مرز ده میلیون دانلود هم گذر کرد و Duo به صدر جدول برترین اپ های رایگان پلی استور رسید.

اما پس از ثبت این رکورد فوق العاده توسط Duo شاهد بودیم که این اپلیکیشن مکالمات ویدئویی به انتهای جدول برترین های پلی استور سقوط نمود. در این میان باید اندیشید که آیا پیام رسان Allo نیز قرار است به سرنوشت برادر بزرگتر خود دچار شود؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که پیام رسان Allo داستانی متفاوت را به تصویر می کشد زیرا کمپانی گوگل پیش از عرضه رسمی آن تبلیغات گسترده ای را برای آن انجام داده و به همین خاطر نسبت به Duo توانست توجهات بیشتری را به سوی خود جلب کند.

هرچند بسیاری از این تبلیغات غلو آمیز و فراتر از حد انتظار بودند و حالا با انتشار رسمی آن به غیر از اظهار نظر جنجالی اسنودن بسیاری عقیده داشتند که امکانات Allo بسیار ابتدایی، قدیمی و محدود هستند. از این رو باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این پیام رسان قادر است مکان فعلی خود را در جدول برترین های پلی استور حفظ نماید یا خیر؟

اگر شما هم از علاقه مندان به این پیام رسان هستید می توانید آن را از لینک های زیر تهیه نمایید.

allo

دانلود پیام رسان Allo با نسخه اندروید

دانلود پیام رسان ‏Allo‏ با نسخه iOS

لینک کمکی

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

منبع:

Android Headlines

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *