خبر فروش توییتر تا پایان سال میلادی تایید شد

خبر فروش توییتر تا پایان سال میلادی تایید شد
  • 1395/7/3
  • زهرا معبودی
  • 0

در چند روز گذشته اخبار و شایعاتی مبنی بر امکان فروش توییتر به گوش می رسد و همین موضوع سبب افزایش ارزش سهام این کمپانی شده است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات منتشر شده در این باره را با یکدیگر بررسی نماییم.

در پی شایعات بسیاری که درباره فروش توییتر به گوش می رسید ساعاتی پیش نیز اخباری انتشار یافت که خبر از فروش قطعی این شرکت دارد، خبری که باعث افزایش ارزش سهام این کمپانی شده است.

اطلاعات ارائه شده خبر از ارائه پیشنهادات مختلف از طرف شرکت های فعال در حوزه فناوری یا سرگرمی می دهد و به احتمال زیاد در آینده نزدیک یکی از این شرکت ها مالک توییتر خواهند شد.

از جمله کمپانی هایی که با جدیت به دنبال خرید توییتر هستند می توان به گوگل و Salesforce.com اشاره کرد که در میان سایر کمپانی‌های موجود علاقه‌ی بیشتری برای تصاحب توییتر نشان داده‌اند.

twitter

شنیده ها حاکی از آن است که در چند روز گذشته ارزش سهام توییتر تا ۲۰ درصد افزایش یافته است و هیات مدیره توییتر علاقه زیادی به واگذاری سهام این کمپانی دارند از این رو به زودی شاهد فروش توییتر خواهیم بود. یکی از افراد نزدیک به هیئات مدیره توییتر ادعا نموده که فروش این کمپانی تا پیش از اتمام سال جاری میلادی قطعی خواهد شد.

کمپانی Salesforce از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری نموده است اما «والا افشار» مدیر تبلیغات دیجیتال Salesforce چندی پیش نظرات جالبی درباره توییتر و مزایای آن به عنوان یک شبکه اجتماعی عنوان نموده است که از جمله آن می توان به ۴ دلیل زیر برای انتخاب توییتر اشاره نمود:

  • توییتر یک شبکه شخصی آموزش محور است.
  • یک کانال خبری مناسب برای دریافت آنی اطلاعات است.
  • این شبکه به سادگی در دسترس می باشد.
  • توییتر مکانی مناسب برای معرفی دیگران است.

پیش از این نیز در ابتدای سال جاری شاهد بودیم که کمپانی Salesforce نسبت به خرید لینکدین علاقه مند بود که البته ردموندی ها با ابتکار عمل توانستند این شبکه اجتماعی محبوب را از آن خود نمایند.

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

 

منبع CNBC
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *