نمایشگاه بین المللی ایران تلکام امروز در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد

نمایشگاه بین المللی ایران تلکام امروز در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد
  • 1395/7/4
  • زهرا معبودی
  • 0

صبح امروز و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران، هفدمین دوره از نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام)، فعالیت خود را آغاز نمود. در ادامه با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا جزئیاتی از این نمایشگاه را با شما در میان بگذاریم.

با توجه به نقش پراهمیت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر، و از سوی دیگر جایگاه ویژه ومهم برگزاری نمایشگاههای بین المللی در تبادل اطلاعات فنی – بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان  توسعه و پتانسیل کشور در زمینه این صنعت برگزاری سالیانه نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و  اطلاع رسانی – ایران تلکام،  بصورت تخصصی بین المللی از سال ۱۳۷۹ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی آغاز به کار نمود و تا کنون نیز ادامه یافته است.

امسال نیز چون ۱۶ سال گذشته این نمایشگاه برای هفدهمین بار در محل نمایشگاه های بین المللی تهران کار خود را آغاز نمود.

در این دوره از نمایشگاه تلکام ٢٢٠ شرکت داخلی و ٩۵ شرکت خارجی یا نمایندگی آنها حضور دارند. شرکت‌های خارجی و نمایندگان از ٢٢ کشور از جمله اسپانیا، اسلوونی، امارات متحده عربی، انگلیس، آفریقای جنوبی، آلمان، چک، روسیه، ژاپن، سوئد، فنلاند، قزاقستان، کانادا، کره جنوبی، کویت، لهستان، هلند، هند، ویتنام، و یونان در نمایشگاه تلکام امسال حضور یافتند.

شرکت‌های داخلی از جمله مخابرات، همراه اول، ایرانسل، رایتل، آس۲۷۷یاتک،شاتل، جیرینگ، فناپ و دیگر شرکت‌های مخابراتی و اینترنتی در ایران تلکام ٢٠١۶ حضور دارند.

نمایشگاه ایران تلکام از ۴ تا ٧ مهرماه امسال از ساعت ٩ تا ١٧ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *