اطلاعات تکمیلی از طرح مفهومی جدید HTC با فریم حساس به لمس

اطلاعات تکمیلی از طرح مفهومی جدید HTC با فریم حساس به لمس
  • 1395/7/5
  • زهرا معبودی
  • 1

هفته گذشته خبری درباره کانسپت جدیدی از کمپانی HTC در وبسایت  https://cdn.gooyait.com  منتشر شد این طرح مفهومی که Ocean نام دارد توسط یکی از طراحان این کمپانی به بیرون درز پیدا نموده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از طرح Ocean، این اسمارت فون مجهز به تکنولوژی Sense Touch می باشد که به معنی فریم حساس به لمس است.

براساس روال همیشگی دنیای اسمارت فون ها با مورد توجه قرار گرفتن این طرح مفهومی در میان کارشناسان و علاقه مندان از این پس باید منتظر انتشار اخبار مختلفی از این اسمارت فون باشیم.

اطلاعات منتشر شده جدید درباره این اسمارت فون حکایت از آن دارد که سری Ocean قرار است شامل سه اسمارت فون با نام های Ocean Master و Ocean Note و Ocean Smart باشد.

گرچه اطلاعات منتشر شده تنها به نام این سه گوشی هوشمند اشاره دارد اما بر اساس تجربه می توان گفت مدل Smart موبایل پایه در این بین است، دستگاه Master قدرتمندترین نمونه بوده و Ocean Note نیز طبق معمول به نمایشگری بزرگ تر از دیگران مجهز خواهد بود.

همانطور که می دانید کمپانی HTC این روزها سرگرم تولید اسمارت فون های جدید گوگل با نام تجاری پیکسل (Pixel) می باشد که قرار است در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر ماه) رونمایی شوند. همچنین این کمپانی چندی پیش از دو محصول رده اقتصادی خود نیز رونمایی نموده بود.

htc-sense-touch-ocean

به نظر شما این طرح مفهومی می تواند عصر نوینی را در تعامل انسان و موبایل رقم بزند؟ آیا این طرح مفهومی به تولید نهایی خواهد رسید؟ به نظر شما این محصول خواهد توانست کمپانی تایوانی را از بحران کنونی نجات دهد؟

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این محصول با دیگر کاربران در گویا آی تی به اشتراک بگذارید و همچنین با انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار روز دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

منبع:

Android Headlines

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. salam
    in tarhe man bood.
    hodode 1 sale pish
    kheyli narahatam nemidoonam bayad chikar konam
    be nazaretoon oona zoodtar be zehneshun oomade bud az amaghe vujudam narahatam

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *