در مراسم رونمایی لوکس ترین سدان رنو در تهران چه گذشت؟

در مراسم رونمایی لوکس ترین سدان رنو در تهران چه گذشت؟
  • 1395/7/5
  • زهرا معبودی
  • 1

تالار وحدت در قلب تهران روز گذشته شاهد رونمایی و معرفی محصول لوکس و جدید کمپانی رنو با نام تلیسمان بود خودرویی که یکی از محصولات جدید و استراتژیک کمپانی رنو محسوب می شود این خودرو از هفته آینده قرار است توسط نماینده رسمی رنو در ایران که با نام نگین خودرو فعالیت می کند عرضه گردد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به معرفی این سدان لوکس رنو بپردازیم.

سدان لوکس تلیسمان کمپانی رنو که از هفته آینده قرار است در ایران عرضه شود در مقایسه با خودروهای نسبتا ساده آسیایی مانند هیوندای سوناتا، کیا اپتیما، تویوتا کمری و هوندا آکورد، یک خودروی لوکس، مدرن و مجهز به حساب می آید که از جدید ترین تکنولوژی های صنعت خودرو سازی اروپا بهره مند است.

renault-talisman-prices-in-the-iranian-market

روز گذشته در مراسم رونمایی این خودرو در تالار وحدت قیمت ۱۶۴ و ۱۷۹ میلیون تومان برای مدل های نیمه فول و فول تلیسمان تعیین گردید . از مشخصات فنی این خودروی لوکس می توان به استفاده از پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو چاجر به قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گیربکس هفت سرعته دوبل کلاچ اشاره نمود.

renault-talisman-prices-in-the-iranian-market

قیمت تعیین شده برای تلیسمان سبب گردیده که این سدان لوکس به رقیبی جدی برای خودروهای کره ای مانند سوناتا و اپتیما تبدیل شود و همچنین قدرت و عملکرد این خودرو آن را  رقیب خودروی تویوتا کمری هیبرید به عنوان یکی از پیشرفته ترین خودروهای موجود در کشورمان محسوب می نماید.

از این رو می توان اطمینان داشت با توجه به طراحی فوق العاده و امکانات رفاهی جانبی در داخل خودرو این محصول یکی از جذاب ترین خودرو ها برای مصرف کنندگان خواهد بود.

renault-talisman-prices-in-the-iranian-market

از جالب ترین امکانات رفاهی تلیسمان نسخه فول می توان به سقف پانوراما، استفاده از تبلت ۸٫۷ اینچی در بخش مرکزی داشبورد، مجموعه سنسورهای کمکی راننده در چهار گوشه خودرو، سیستم نمایشگر اطلاعات روی شیشه جلو (HUD) و تجهیزات متداول تری نظیر صندلی های چرمی مجهز به حافظه، مُد های چهارگانه رانندگی شامل حالت های اقتصادی، راحت، معمولی و اسپرت، امکان تغییر نور پردازی فضای داخل و مواردی از این دست اشاره نمود.

renault-talisman-prices-in-the-iranian-market

در این میان به نظر می رسد تنها موردی که شاید اندکی خریداران را نسبت به تهیه این محصول مردد نماید بحث خدمات پس از فروش و قطعات جانبی این خودرو می باشد که به ظاهرا بنا به گفته  مدیران کمپانی نگین خودرو برنامه جامعی برای ساماندهی به این موضوع در دست طراحی می باشد.

renault-talisman-prices-in-the-iranian-market

به نظر شما عرضه خودروهای وارداتی با کیفیت و با قیمت های رقابتی زیر ۲۰۰ میلیون می تواند بازار نه چندان داغ خودرو های وارداتی را سامان دهد؟ به نظر شما عرضه خودروهای این چنینی و ایجاد رقابت می تواند در افزایش کیفیت و بیشتر شدن تلاش کمپانی های خودرو ساز داخلی برای جلب رضایت مشتریان موثر باشد؟

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با دیگران کاربران گویا آی تی به اشتراک بگذارید و با انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *