معرفی یک اسمارت فون میان رده تنها با ۷۵ دلار!

معرفی یک اسمارت فون میان رده تنها با ۷۵ دلار!
  • 1395/7/5
  • زهرا معبودی
  • 0

چندان عجیب به نظر نمی رسد اگر تا کنون نامی از کمپانی «Intex Technologies» به گوشتان نرسیده باشد زیرا این کمپانی در هند فعالیت می نماید و البته هرچند  برندی معتبر در هند است اما هنوز به یک برند جهانی تبدیل نشده است. اما موضوعی که سبب شده امروز در گویا آی تی مقاله ای به این کمپانی اختصاص دهیم معرفی نسل جدید تلفن هوشمند توسط این کمپانی است که دیروز طی مراسمی رونمایی شد.

با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات و مشخصات این گوشی را با شما در میان بگذاریم.

«Aqua Strong 5.1» نام تلفن هوشمند این کمپانی است که تنها  ۷۵ دلار قیمت دارد . شرکت سازنده، خبر می دهد که موبایل مورد اشاره ابعادی برابر با ۱۴۱.۱ در ۷۲.۳ در ۹.۴۷ میلیمتر دارد در حالی که وزن آن به ۱۵۰ گرم می رسد. با توجه به اندازه نمایشگر و خود دستگاه، وزن بالای آن را می توان جز نقاط ضعفش دانست.

The introduction of smartphones

از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به صفحه نمایشگر ۵ اینچی به همراه گوریلا گلس ۲ و رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل اشاره نمود. همچنین این گوشی از چیپست مجتمع مدیاتک MT6735V،پردازنده ای چهار هسته ای، ۶۴ بیتی با فرکانس کاری ۱.۰ گیگاهرتز و حافظه رم یک گیگابایتی بهره مند می باشد و امکان تجهیز آن  تا ۳۲ گیگابایت به کمک کارت حافظه میکرو اس دی میسر شده است.

دو دوربین به کار رفته در Aqua Strong 5.1 سنسورهایی ۵ و ۲ مگاپیکسلی دارند که طبیعتاً نباید انتظار چندانی از آنها داشت. باتری دستگاه نیز ۲۸۰۰ میلی آمپری انتخاب شده است.

هرچند مشخصات این گوشی هوشمند شرکت Intex را نمی تواند به رقیبی ج برای محصولات کمپانی های بزرگ عنوان نمود و می توان از آن تنها به عنوان یک گوشی میان رده نام برد اما قیمت به شدت اقتصادی آن در کنار امکاناتی که ارائه می دهد می تواند برای کسانی که به دنبال یک گوشی اقتصادی هستند جذاب و کار آمد باشد.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این محصول با گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع:

AndroidAuthority

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *