هوآوی تبلتی با برند نکسوس خواهد ساخت!

هوآوی تبلتی با برند نکسوس خواهد ساخت!
  • 1395/7/6
  • زهرا معبودی
  • 0

این روزها کمپانی گوگل حسابی حاشیه ساز شده و خبر های بسیاری پیرامون این کمپانی بزرگ و معروف به گوش می رسد. اخباری که درباره گوشی های جدید این کمپانی و یا پیرامون سیستم عامل ها و یا کروم بوک های گوگل منتشر می شوند. اما خبری که به وفور این روزها به گوش می رسد شایعه ادغام سیستم عامل کروم و اندروید است. سیستم عاملی که بر اساس شایعات و اخبار رسیده «اندرومدا» (Andromeda) نامیده شده است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

در حالی که سیستم عامل اندروید ۱۳ مهرماه امسال قرار است هشتمین سال تولد خود را جشن بگیرد اخبار و شایعات فراوانی به گوش می رسد که کمپانی گوگل تصمیم گرفته ۲ سیستم عامل محبوب خود (اندروید و کروم) را با یکدیگر ادغام نماید.

google-mountain-view

این خبر که منبع آن دقیقا مشخص نیست بارها شنیده شده و برخی این موضوع را به سخنان هیروشی لاکهیمر مدیریت واحد سیستم عامل کروم و گوگل پلی مرتبط می سازند که ادعا نموده مراسم ۴ اکتبر یکی از مهمترین رویداد ها از زمان تولد اندروید تا کنون است (برای کسب اطلاعات بیشتر از این خبر به مطلب “تولد هشت سالگی Android چه اتفاقات بزرگی را رغم خواهد زد؟” مراجعه نمایید).

در این میان با وجود اینکه کمپانی گوگل دیگر قصد ندارد برند نکسوس را تولید نماید اما به نظر می رسد کمپانی هوآوی در حال تولید یک سری تبلت جدید با این نام تجاری می باشد و بر اساس شایعات جدید کمپانی گوگل قرار است اولین نسخه از سیستم عامل جدید  «اندرومدا» (Andromeda) را بر روی این تبلت های نکسوسی آزمایش و روانه بازار نماید.

این شایعات می گویند که تبلت نکسوس توسعه یافته توسط کمپانی هوآوی قرار است از مشخصات  سخت افزاری چون  نمایشگر ۷ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم و همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره مند گردد.

در شایعات دیگری  نیز بیان شده که کمپانی گوگل قصد دارد اندرومدا را روی لپ تاپی با نام Pixel 3 رو نمایی نماید، محصولی که به اعتقاد بسیاری برای رقابت با سرفیس پرو و آیپد پرو ساخته و راهی بازار می‌شود.

هرچند به عقیده کارشناسان توسعه نهایی اندرومدا تا سال ۲۰۱۷ به طول خواهد انجامید اما به احتمال زیاد خبر تولید و معرفی این سیستم عامل هفته آینده در تولد ۸ سالگی اندروید به طرفداران اعلام خواهد شد.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی  در میان گذاشته و این مطلب را در شبکه های اجتماعیتان به اشتراک بگذارید.

منبع: ۹to5google

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *