بلیزارد Battle.net را به Blizzard Tech تغییر نام می دهد

بلیزارد Battle.net را به Blizzard Tech تغییر نام می دهد
  • 1395/7/7
  • انصاری پور
  • 0

طبق اعلام رسمی بلیزارد، Battle.net بزودی بدون تغییراتی در عمکرد، تغییر نام خواهد داد. با گویا آی تی در ادامه همراه باشید.

Battle.net که سالهاست با همین نام شناخته می شود و از ساخت اولین نسخه بازی مشهور Diablo با نام بلیزارد عجین شده است، قرار است با نام جدید Blizzard Tech معرفی گردد. این تغییر که در پروسه جا انداختن برای مخاطبان قرار دارد، مدتی است در دستور کار بلیزارد قرار گرفته چرا که در استریمینگ های بلیزارد، گوینده ها از نام جدید استفاده می کنند.

البته بنا به گفته شرکت تغییری در خدمات این سرویس و نحوه عملکرد آن ایجاد نخواهد شد و صرفاً به دلیل اینکه در این نام اشاره ای به برند بلیزارد نشده است و ارتباط آن با بلیزارد برای تازه واردین به سختی اتفاق نیفتد، شاهد تغییر نام خواهیم بود.

“در دنیای امروز پشتیبانی چندگانه به همراه قابلیت درک مفهوم آن مورد انتظار کاربران است و عنوان Battle.net الزماً بیانگر هویت و نام ما نبود.”

همچنین بلیزارد به تازگی امکان تغییر BattleTag را به کاربران داده است. این تغییر برای بار اول هزینه ای در بر نخواهد داشت، اما در دفعات بعدی ۱۰ دلار از کاربر درخواست می گردد.

battle-net-09-26-16-1-1024x768

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *