اپلیکیشن FIFA 17 Companion برای اندروید و iOS منتشر گردید

اپلیکیشن FIFA 17 Companion برای اندروید و iOS منتشر گردید
  • 1395/7/7
  • انصاری پور
  • 0

اپلیکیشن بازی FIFA 17 Companion که مختص به بخش FUT ست، برای دستگاه های اندروید و iOS منتشر شده است. با گویا آی تی در ادامه همراه باشید.

fifa-17-companion-itunes

این روز ها طرفداران فوتبال در دنیای بازی های رایانه ای به همراه لذت بردن از گیم پلی بازی ها و رقابتی که ۹۰ دقیقه در درون زمین دارند، بیشتر از قبل امکان رقابت با دوستان و سایرین را لمس می کنند. بخش FUT یا آلتیمیت تیم فیفا که بیشتر به ساختن یک تیم قدرتمند می پردازد تا بازی کردن با آن، چیزی شبیه به فوتبال فانتزی است. شما امکان مدیریت تمرینات، چینش فرم بازی تیم ، تغییر در ترکیب برای تقویت استعداد ها و امکان ترنسفر بازیکنان را دارید و برای اینکه به امتیاز های بالا دست یابید، باشگاهتان نیاز به رسیدگی مناسبی دارد. شرکت EA سازنده بازی، اپلیکیشن FIFA 17 Companion را برای کمک به مدیریت بهتر تیم همراه با عرضه رسمی بازی وارد استور های گوگل پلی و آیتیونز کرده است. از آنجایی که شما تمام ساعات در کنار کنسول و یا PC خود نیستید، این برنامه بر روی گوشی هوشمندتان به شما کمک شایانی می نماید. به جهت خسته کننده نشدن کار با اپ مینی گیم هایی هم در آن قرار داده شده است.

برای استفاده از اپلیکیشن یک تیم در فیفا آلتیمیت تیم (با هر دستگاه اعم از کنسول یا PC که در اختیار دارید) ایجاد کنید و با اکانت خود در برنامه لاگین نمایید.

fifa-17-companion-appfifa-17-companion-android-ios

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *