تصاویر منتشر شده از Mate 9 هوآوی وجود دوربین Leica را تایید می کند

تصاویر منتشر شده از Mate 9 هوآوی وجود دوربین Leica  را تایید می کند
  • 1395/7/7
  • زهرا معبودی
  • 0

تا امروز خبر ها و شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند جدید کمپانی هوآوی با نام Mate 9 به گوش رسیده است. اسمارت فونی که بر مبنای شایعات رسیده از دوربین با کیفیت و بی نظیر دوگانه ساخت کمپانی Leica  بهره مند خواهد بود.

huawei-mate-9-renders2-w600

گرچه با خبر راه اندازی واحد مشترک توسعه و تحقیق توسط کمپانی چینی هوآوی در کنار کمپانی آلمانی Leica این شایعه تقریبا رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است. اخیرا تصاویری از این گوشی جدید کمپانی هوآوی در یک شبکه اجتماعی چینی با نام Weibo  انتشار یافته است که در آن می توان به جزئیات بسیاری از این اسمارت فون ها دست یافت.

huawei-mate-9-renders4-w600

به عنوان مثال در این تصاویر به سادگی می توان دوربین دوگانه ساخته شده توسط Leica را مشاهده نمود و یا با رنگ بندی این گوشی جدید آشنایی پیدا کرد.

همانطور که میدانید اغلب کمپانی های سازنده برای گوشی های هوشمند خود چند رنگ مختلف را در نظر می گیرند تا بتوان نظر تمامی مشتریان با سلایق مختلف را جلب نمود. اما به نظر می رسد کمپانی هوآوی با تولید ۸ رنگ برای این محصول قصد دارد هیچ طرفداری را از نا امید نکند.

huawei-mate-9-renders5-w600

همانطور که در تصاویر هم می توان دید، Mate 9 از نمایشگری ۵٫۹ اینچی با رزولوشن QHD بهره می برد و به نظر می رسد که بدنه دستگاه به طور کامل از فلز ساخته شده است. اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید، لوگوی Leica را می توان میان سنسورهای دوربین اصلی مشاهده کرد و مسلماً میزان بهبود دوربین Mate 9 بعد از موبایل های P9 و P9 Plus جالب خواهد بود.

huawei-mate-9-renders7-w600

شایعاتی که پیش از این درباره این گوشی انتشار یافته حکایت از آن دارد که این کمپانی چینی قصد دارد در محصول جدید خود از چیپست معرفی نشده ساخته خود با نام HiSilicon Kirin 960 استفاده نماید. این چیپست بنا بر اخبار رسیده هشت هسته ای خواهد بود.

huawei-mate-9-renders-w600

علاوه بر این، دستگاه در قالب دو مدل مختلف با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم به دست مشتریان خواهد رسید. از دیگر مشخصات Mate 9 چینی ها نیز می توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که خریداران را در یک روز پرمشغله همراهی می کند.

huawei-mate-9-renders3-w600

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگرکاربران مجله اینترنتی گویا آی تی درمیان بگذارید، همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران رانیز از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی های نو آگاه نمایید.

منبع:    huawei-mate-9-renders6-w600

Phone Arena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *