کمپانی Logitech وبکم جدید فوق حرفه ای خود را رونمایی کرد

کمپانی Logitech  وبکم جدید  فوق حرفه ای خود را رونمایی کرد
  • 1395/7/10
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی Logitech به تازگی از محصول جدید خود پرده برداری نموده است این وب کم جدید که C922 Pro Stream نام دارد یک جایگزین حرفه ای برای وبکم محبوب C920 می باشد. این گزینه می تواند یکی از اصلی ترین گزینه های پیش رو برای بلاگر ها یا تولیدکنندگان وبلاگ های ویدیویی، گیمر ها و تمام کسانی باشد که با هر هدفی اقدام به تولید استریم ویدیو می کنند. C922 در حال حاضر با قیمت ۹۹ دلار در دسترس قرار دارد و یک سه پایه یا ترایپاد قابل چرخش نیز همراه آن در اختیار کاربر قرار می گیرد.

مدیر محصول و پورتفولیوی شرکت لاجیتک درباره این محصول جدید گفته است:

“با عرضه محصول پر فروش C920 استاندارد تازه ای از تولید وبکم های با کیفیت برای ایجاد  ارتباط ویدیویی مطلوب و به صرفه به وجود آوردیم تا جایی که محصول مورد اشاره از سوی گیمر های حرفه ای و بلاگر ها به شدت مورد توجه و توصیه  قرار گرفت. وی افزود  وبکم جدید C922 Pro Stream نیز تولید محتوای ویدیویی شفاف و حرفه ای را تسهیل می کند و به گونه ای طراحی شده است که پاسخگوی نیاز های کاربران حرفه ای استریم ویدیو باشد”

logitech-c922

این محصول جدید از فناوری کمپرس ویدئویی جدیدی موسوم به H.264 بهره مند است که این وبکم را قادر می سازد  با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۷۲۰ پیکسل، یا با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به ضبط ویدیو بپردازد.

از ویژگی های مهم دیگر این محصول می توان به  اصلاح خودکار نور کم، دو میکروفون فراگیر برای ضبط با کیفیت و شفاف صدا، و پشتیبانی از آخرین نسخه های ویندوز، macOS، Chrome OS و اندروید اشاره نمود.

این وبکم همچنین با بهره گیری از نرم افزار Personify به کاربران ویندوزی اجازه می دهد تصاویر زنده خود را بدون استفاده از زمینه سبز تولید و منتشر نمایند. همچنین با خرید این محصول کاربران قادر خواهند بود به مدت ۳ ماه از خدمات ابزار های حرفه ای  XSplit Premium روی ویندوز بهره مند شوند.

متخصصان حوزه IT معتقدند در استفاده از این وب کم ها کاربران بایستی بیشتر از پیش مواظب  حریم خصوصی و امنیت خود بوده و در زمان عدم استفاده از وب کم لنز آن را بپوشانند.

نظرات و دیدگاه های خود را با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار روز دنیای تکنولوژی آگاه کنید.

منبع:

neowin

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *