گوشی جدید نوکیا D1C با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در وب‌سایت گیک‌بنچ دیده شد

گوشی جدید نوکیا D1C با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در وب‌سایت گیک‌بنچ دیده شد
  • 1395/7/11
  • مقدم
  • 0

یک گوشی‌هوشمند شرکت نوکیا با اسم “نوکیا D1C” در وب‌سایت گیک‌بنچ، دیده شده است. اطلاعات چندانی درباره این گوشی به جزء تراشه به‌کار گرفته شده و مقدار حافظه رم در دسترس نیست. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

نوکیا D1C براساس اطلاعات فاش‌شده توسط تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام، قدرت می‌گیرد؛ این تراشه به هشت هسته پردازشی مجهز شده و فرکانس کاری هر هسته، ۱٫۴ گیگاهرتز است. واحد گرافیکی آدرنو ۵۰۵ نیز وظیفه پردازشی امور گرافیکی را بر عهده دارد و سه گیگابایت حافظه رم برای چندوظیفگی مناسب، برای این گوشی در نظر گرفته شده است. هم‌چنین، اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که گوشی جدید نوکیا با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ همراهی می‌شود.

the-android-7-0-powered-nokia-d1c-went-through-geekbench-five-times-on-friday

همان‌طور که در ابتدای مطلب ذکر شد، نوکیا D1C در وب‌سایت گیک‌بنچ، پنج بار دیده شده است و بالاترین امتیاز این گوشی در بررسی عملکرد پردازش یک هسته آن، ۶۸۲ و بالاترین امتیاز این گوشی در بررسی عملکرد پردازش چند هسته پردازشی آن، ۳۲۲۹ بوده است.

اکنون که قرارداد نوکیا با مایکروسافت به اتمام رسیده است و شرکت نوکیا می‌تواند در بازار گوشی‌های هوشمند بدون محدودیت، فعالیت نماید؛ انتظار می‌رود که این شرکت برای بازگشت به دنیای گوشی‌های هوشمند، سیستم‌عامل اندروید گوگل را انتخاب کند و براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، در سه ماهه آخر سال جاری میلادی که در ماه دسامبر به پایان می‌رسد یا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷، می‌توان انتظار داشت که سه تا چهار گوشی‌هوشمند یا تبلت اندرویدی توسط نوکیا در بازار ارائه شود. مطابق با آنچه که شایعات اذعان داشته‌اند، دو مدل با تراشه رده‌بالا اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام در بازار عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، برخی از شایعات به صفحه‌نمایش QHD اولد برای دو مدل، اشاره داشته است که در حال‌حاضر، نمی‌توان صحت آن‌را تایید نمود. با این‌حال، واضح است که شرکت نوکیا برای بازگشت به دنیای گوشی‌های هوشمند، لحظه‌شماری می‌کند و معرفی چند مدل میان‌رده یا ارزان‌قیمت، نمی‌تواند در بازگشت این شرکت به جایگاه گذشته خود، موثر باشد.

 منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *