انتشار رندر جدید شیائومی می نوت ۲، دوربین دوگانه را برای این محصول رده‌بالا تایید می‌کند

انتشار رندر جدید شیائومی می نوت ۲، دوربین دوگانه را برای این محصول رده‌بالا تایید می‌کند
  • 1395/7/12
  • مقدم
  • 0

شرکت شیائومی برای معرفی یک محصول رده‌بالای دیگر آماده می‌شود و مشخصات‌فنی این مدل در حال‌حاضر، فاش شده است. با این‌حال، به‌تازگی تصویری از بدنه پشتی شیائومی می نوت ۲ منتشر شده است که دوربین دوگانه این گوشی‌ رده‌بالا را به نمایش می‌گذارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه شوید.

شایعات زیادی تابه‌حال از دوربین دوگانه در شیائومی می نوت ۲ حکایت داشته است و انتشار این تصویر، می‌تواند صحت گمانه‌زنی‌های پیشین را تایید نماید. در واقع، شیائومی می نوت ۲ به یک دوربین دوگانه مجهز شده است؛ هرچند طراحی ماژول دوربین دوگانه، باعث شده است تا پرچم‌دار جدید شیائومی به یک گوشی رده‌بالای دیگر که به تازگی عرضه شده، باشد. با این‌حال، شکل فلاش LED در شیائومی می نوت ۲ با آیفون ۷ پلاس متفاوت است اما این موضوع، نتوانسته تا گوشی رده‌بالای جدید شیائومی را از آیفون جدید شرکت اپل، متمایز نماید.

xiaomi-mi-note-2-teaser-reveals-dual-camera-setup-similar-to-iphone-7-plus-508859-2

 تصویر منتشرشده، شیائومی می نوت ۲ را با بدنه مشکی نشان می‌دهد و اگر واقعیت را بخواهید، باید اعتراف نمود که نسخه مشکی این فبلت رده‌بالا به مدل جت بلک آیفون ۷ پلاس شرکت اپل، بسیار نزدیک است. براساس گمانه‌زنی‌ها، شرکت شیائومی از دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی برای پرچم‌دار جدید خود، استفاده کرده است و هم‌چنین برای دوربین سلفی یا خودانداز، یک شاتر ۸ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است.

احتمالاً، شیائومی می نوت ۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ شرکت کوالکام عرضه خواهد شد

شیائومی، ممکن است پرچم‎‌دار جدید خود را در ماه آینده در چین معرفی نماید و دو نسخه از شیائومی می نوت ۲ به احتمال زیاد، ارائه می‌شود. بنابر گمانه‌زنی‌ها، مدل پرو این فبلت رده‌بالا به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ شرکت کوالکام مجهز می‌شود تا بتواند شیائومی می نوت ۲ را به رقبای هم‌رده خود، نزدیک نماید. آنچه که برای مدل رده‌بالای شیائومی می نوت ۲، منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد؛ حافظه رم با ظرفیت ۶ گیگابایت است و مدل پایه نیز به چهار گیگابایت حافظه رم و تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، مجهز خواهد شد.

انرژی شیائومی می نوت ۲ توسط یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، تامین می‌شود و برای کاهش مدت زمان مورد نیاز برای شارژشدن این باتری، فناوری شارژ سریع کوالکام به کاربران کمک خواهد نمود. علاوه‌براین، شیائومی می نوت ۲ می‌تواند به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچی آمولد QHD با لبه‌های منحنی، مجهز شده باشد. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر استفاده از فناوری فورس‌تاچ (صفحه‌نمایش حساس به فشار) در شیائومی می نوت ۲ وجود دارد و هم‌چنین، برخی احتمال می‌دهند که مدل پرو به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی، مجهز شده است.

شیائومی می نوت ۲ به‌عنوان جایگزین شیائومی می نوت پرو که در سال گذشته ارائه شده است، معرفی خواهد شد. شیائومی می نوت پرو به یک شاتر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی، دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی، چهار گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ و صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی مجهز شده است و انتظار می‌رود که مشخصات مدل جایگزین آن که با نام شیائومی می نوت ۲ شناخته می‌شود در مقایسه با شیائومی می نوت پرو، به‌طور قابل‌توجهی بهبود یابد.

منبع:

softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *