چگونه نرم افزارهای پیش فرض اندروید نوقا را تغییر دهیم؟

چگونه نرم افزارهای پیش فرض اندروید نوقا را تغییر دهیم؟
  • 1395/7/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

قابلیت تغییر مرورگر پیش فرض، نرم افزار ارسال پیام و نرم افزارهای ضروری دیگر را می توان در جدید ترین نسخه اندورید به آسانی یافت.

گویا آی تی – یکی از نقاط قوت اندروید این است که شما برای انجام یک عمل خاص می توانید یک نرم افزار پیش فرض انتخاب کنید. شما می توانید هر نوع مرورگر متفرقه، نرم افزار ارسال پیام یا تماس و یا اجرا کننده صفحه نمایش را به عنوان نرم افزار پیش فرض همیشگی انجام دهنده این فعالیت ها انتخاب کنید.

فرآیند انجام این تغییرات به خوبی در اندروید نوقا قرار داده شده است. برای یافتن این کنترل ها به قسمتSettings > Apps بروید.
سپس، علامت چرخ دنده در بالای صفحه نمایش را لمس کنید. شما در ناحیه Configure apps بخشی به نام Default را مشاهده خواهید کرد.

چهار نرم افزار مختلف وجود دارند که شما می توانید به عنوان پیش فرض انتخاب کنید: home، browser، phone و SMS.
برای مثال اگر SMS را لمس کنید، چند گزینه انتخابی را مشاهده خواهید کرد. برای تغییر به هر کدام از آنها فقط کافی است گزینه جدید را انتخاب کنید.
شما می توانید همین تغییر را برای نرم افزارهای phone، browser یا home ( به عنوان یک اجرا کننده نیز شناخته می شود) انجام دهید. اغلب مواقع وقتی شما از یکی از این نرم افزارها برای اولین بار استفاده می کنید، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید آن را به عنوان پیش فرض قرار دهید. بنابراین اگر بعداً نظرتان عوض شد این قسمت جایی است که برای تغییر دادن پیش فرض خود باید به آن مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *