گوشی تاشوی پرچم‌دار سامسونگ W2017 توسط FCC تایید شد

گوشی تاشوی پرچم‌دار سامسونگ W2017 توسط FCC تایید شد
  • 1395/7/13
  • مقدم
  • 0

مدت‌هاست که در فضای‌مجازی، شایعاتی مبنی بر توسعه و طراحی یک گوشی‌هوشمند تاشوی رده‌بالا توسط سامسونگ منتشر می‌شود و مشخصات‌فنی این محصول تاشو با اسم سامسونگ W2017، پیش‌تر در شایعات ارائه شده است. در واقع، این مدل به‌عنوان یک جایگزین رده‌بالا برای سامسونگ W2016 معرفی خواهد شد و این گوشی، به‌تازگی توسط FCC تاییدیه دریافت نموده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

وب‌سایت سم‌موبایل، به‌تازگی اعلام نموده که سامسونگ W2017 توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌ متحده آمریکا تاییدیه دریافت کرده است و به همین جهت، گمان‌ می‌رود که این گوشی‌هوشمند تاشو به زمان معرفی رسمی خود، بسیار نزدیک باشد. برای اطلاع، کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌ متحده آمریکا (به ‌اختصار FCC)، پیش از معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند، باید محصولات تازه را تایید نماید.

گوشی‌هوشمند تاشوی سامسونگ W2017 با نام ویرون، برای عرضه در بازار چین برنامه‌ریزی شده است اما با توجه به دریافت تاییدیه برای این محصول از FCC، گمان می‌رود که شرکت سامسونگ، آن‌را در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نماید. البته در حال‌حاضر، این موضوع در حد حدس و گمان است اما در صورت محقق‌شدن آن، کاربران بیشتری می‌توانند به گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ، دسترسی داشته باشند.

گوشی‌هوشمند تاشوی سامسونگ W2017 با یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری عرضه خواهد شد

اطلاعات به‌دست‌آمده از گوشی‌هوشمند تاشوی آینده سامسونگ، نشان می‌دهد که این مدل به یک صفحه‌نمایش ۴٫۲ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز شده است؛ هرچند در حال‌حاضر، استفاده از چنین رزولوشنی برای یک صفحه‌نمایش ۴٫۲ اینچی، چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد!

در کنار این مشخصه‌فنی، گفته می‌شود که گوشی‌هوشمند تاشوی سامسونگ W2017 از تراشه قدرت‌مند اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام به همراه چهار گیگابایت حافظه رم، استفاده خواهد کرد. ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به همراه یک حسگر اثرانگشت که در پشت گوشی جای گرفته و وظیفه کنترل ضربان قلب را بر عهده دارد، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای گوشی رده‌بالای تاشوی سامسونگ است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دیگر مشخصات‌فنی سامسونگ W2017 را تشکیل می‌دهد.

براساس اطلاعات فاش‌شده، گوشی‌هوشمند تاشوی آینده سامسونگ به قابلیت “صفحه‌نمایش همیشه فعال” مجهز خواهد بود و هم‌چنین، سامسونگ W2017 از درگاه یواس‌بی Type-C پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، شایعه شده است که این محصول به یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام ۳٫۰ مجهز خواهد بود و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ بر روی آن، اجرا می‌شود. درباره مشخصات‌فنی این محصول، چه دیدگاهی دارید؟

منبع:

softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *