ارزیابی تست Geekbench برای پردازنده قدرتمند آیپد پرو ۲۰۱۷

ارزیابی تست Geekbench برای پردازنده قدرتمند آیپد پرو ۲۰۱۷
  • 1395/7/14
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ سه آیپد پرو با ابعاد مختلف تولید و عرضه نماید که این سه محصول از نظر ابعاد با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

امروز اطلاعات بیشتری از آیپد های ۲۰۱۷ کمپانی اپل انتشار یافته است که در آن به بهره مندی این محصولات از چیپست  A10X اشاره شده است.

همانطور که می دانید کمپانی اپل هرسال نسخه ی بهینه تر از چیپست های رونمایی شده خود را در آیپد جدید می گنجاند و این نسخه ارتقاء یافته را با علامت X از نسخه قبلی مجزا می کند.

بر اساس اطلاعاتی که امروز بر روی وب سایت Geekbench انتشار یافته به نظر می رسد چیپست ارتقاء یافته اسال این کمپانی از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار است و می توان فت این محصول یک هیولای به تمام معناست.

ipad-pro-A10X

بر اساس اطلاعات بدست آمده از تست Geekbench به نظر می رسد که چیپست A10X در حالت تک هسته ای قادر به دریافت امتیاز ۴۲۳۶ و در حالت چند هسته ای موفق به دیافت امتیاز ۶۵۸۸ شده است.

اگر بخواهیم میزان کارایی این چیپست را بیشتر برایتان مشخص نماییم بهتر است نتایج تست این پردازنده را با چیپست A10 به کار رفته در آیفون ۷ مقایسه نماییم.

این چیپست در حالت تک هسته ای امتیاز ۳۴۹۰ و در حالت  چند هسته ای موفق به کسب امتیاز ۵۵۸۰ شده اند که با یک حساب سرانگشتی می توان متوجه شد که قدرت A10X بسیار بیشتر از برادر کوچک خود است.

همچنین مغز متفکر آیپد پرو های کنونی یعنی A9X نیز در تست های مشابه به امتیاز ۳۰۱۰ و ۴۹۹۰ دست یافته، که اختلاف قابل توجهی با نتایج چیپست بعدی اپل دارند.

با توجه به اخبار دریافتی به نظر می رسد اهالی کوپرتینو قصد دارند آیپد پرو های آتی خخود را در بهار سال آینده رونمایی نمایند  که این محصولات در واقع یک نسخه بهینه شده از نمونه ۱۲٫۹ اینچی فعلی خواهد بود.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار داغ دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

منبع:

PhoneArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *