خاصیت رویدادهای فیس بوک در قالب اپلیکیشن Facebook Events منتشر شد

خاصیت رویدادهای فیس بوک در قالب اپلیکیشن Facebook Events منتشر شد
  • 1395/7/17
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید شمار کاربران فیس بوک از مرز ۱ میلیارد و چهارصد میلیون نفر گذشته است و این بدین معنی است که هر سرویسی که در این شبکه اجتماعی وجود دارد بیش از میلیون ها نفر کاربر دارد. بدین طریق دست اندر کاران فیس بوک نسبت به برخی امکانات این شبکه اجتماعی، حساسیت بیشتری پیدا کرده و تصمیم گرفته که برخی از این سرویس ها را به عنوان سرویسی مجزا معرفی کنند. اولین کاری که این شرکت در قبال این سرویس ها انجام داده این بوده که رویداد های فیس بوک را در قالب یک اپلیکیشن جداگانه، در اختیار کاربران قرار داده است.

در حال حاضر فیس بوک خاصیت Facebook Events را در قالب یک اپلیکیشن ios منتشر کرده و به اندرویدی ها هم قول داده که به زودی برای انان نیز این سرویس را آماده کند.

این کار موجب می شود که شما بدون نیاز به چک کردن فیس بوک به طور لحظه ای از تمام رویدادهای شهر و محل زندگی خود مطلع شوید و نسبت به آن اقدامات تازه ای داشته باشید.

Facebook Events

 

شما می توانید انواع و اقسام رویدادها از نظر زمانی و مکانی را در این اپلیکیشن مشاهده کنید و از نقشه فیس بوک برای مکان نمایی آن رویداد استفاده کنید. بخش جالب این برنامه، یک تقویم است که به شما کمک می کند برای رویدادهای تکراری برنامه ریزی نکنید.

به نظر می رسد که فیس بوک قصد دارد ابزارهای شبکه اجتماعی اش را به طور مستقل در اختیار کاربران قرار دهد تا بتواند بهتر آن ها را توسعه دهد. یکی از قدیمی ترین اقدامات فیس بوک در این باره، انتشار نسخه مسنجر فیس بوک بوده که به طور مستقل آن را مدت هاست در اختیار کاربران قرار داده است.

همچنین فراموش نکنید که فیس بوک به اپلیکیشن Facebook Events به عنوان یک منبع درامد جدید فکر می کند. شما می توانید این اپلیکیشن را هم اکنون از لینک زیر برای گوشی های ios خود دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن Facebook Events از  اپ استور برای کاربران iOS

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *