فناوری شارژ ۵ دقیقه ای ارمغان Huawei Mate 9

فناوری شارژ ۵ دقیقه ای ارمغان Huawei Mate 9
  • 1395/7/18
  • زهرا معبودی
  • 0

پیش از اینکه اخبار کاملا جدی از تکنولوژی شارژر سریع هواوی به بیرون درز شود از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی متوجه این شدیم که این شرکت قصد دارد به طور حرفه ای روی باتری های گوشی های نسل جدیدش صحبت کند.

دیشب طی اخباری اطلاعات جامعی درباره محصولات جدید هواوی بدست آورده ایم. برای نمونه متوجه شدیم تراشه‌ی Kirin 960 که قرار است در گوشی های میت ۹ این شرکت قرار داده شود توسط شرکت تایوانیTSMC ساخته شده است. این تراشه تا اواسط آبان ماه قطعا رونمایی خواهد شد.

huawei-mate-9

قبلا گفته شده بود که قرار است در گوشی هواوی میت ۹ دوربین دوگانه ای تعبیه شود که بتواند با پرچم داران روز دنیا به رقابت بپردازد. در میان اخبار  و شایعات نیز ذکر شده بود که برای ساخت این دوربین هواوی با لایکا همکاری خواهد کرد. با این حساب دوربین های عقبی این گوشی ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود اما دوربین سلفی گیر آن ۸ مگاپیکسلی است.

فناوری شارژ سریع ابزاری بوده که هواوی قصد دارد از آن به عنوان یک برگ برنده استفاده کند. اطلاعاتی که در شایعه دیشب به  بیرون درز کرد تاییدی بر امکان شارژ ۵۰ درصدی گوشی جدید هواوی بوده که تنها در ۵ دقیقه صورت می گیرد.  در انتها نیز سخنی در مورد نمایشگر ۵٫۹ اینچی با رزلوشون فول اچ دی آن به میان آمده که باز هم باید منتظر خبرهای جدید تری در این باره باشیم.

huawei-mate-9

علاقمندان به این گوشی باید بدانند که هواوی مت ۹ در سه رنگ متفاوت و با یک حافظه ۴ گیگابایتی برای رم، و یک حافظه ۶۴ گیگابایتی داخلی ارائه خواهد شد. مجموعه این قابلیت ها به قیمت ۴۸۵ دلار به فروش خواهد رسید. البته شواهد حاکی از این است که نوع دیگری از این گوشی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد که قیمت آن ۷۰۵ دلار تعیین شده است.

به نظر شما این گوشی می تواند به عنوان رقیب اصلی کدام یک از پرچم داران بازار کنونی به شمار بیاید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و با اشتراک این مطلب روی شبکه های اجتماعی هواداران هواوی را از این خبر مطلع کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *