چگونه اطلاعات اپلیکیشن Health را در iOS 10 به صورت استیکر ارسال کنیم؟

چگونه اطلاعات اپلیکیشن Health را در iOS 10 به صورت استیکر ارسال کنیم؟
  • 1395/7/19
  • زهرا معبودی
  • 0

 در حال حاضر، ios 10 دارای قابلیت هایی است که می توان آن را در بسیاری از زمینه ها از رقبایش برتر دانست. با تغییراتی که در ios 10 در برنامه پیام رسانی رخ داده است، تعامل این برنامه با سایر اپلیکیشن ها بیشتر شده به طوری که همه این موارد، به سهولت کاربری، لذت تجربه کاربری و تنوع ختم می شوند.

از طرفی شما این روزها به یمن برخی پیام رسان ها مثل تلگرام، با استیکرها آشنایی پیدا کرده اید. وجود استیکرها به جای شکلک های خندان، می تواند تنوعی در پروسه پیام رسانی ایجاد کند و منتقل کننده پیام هایی با مفهوم خاص تر باشد.

Health Stickers

حالا فرض می کنیم که شما می خواهید در ios 10 و از طریق برنامه پیام رسان، وضعیت سلامتی خود را برای دوستانتان ذکر کنید. البته اگر اپلیکیشن سلامتی روی گوشی تان نصب باشد کار بسیار راحت تر می شود چرا که پیام رسان اپل قادر است از اطلاعات این اپلیکیشن استفاده کند، و بعد به طور اختصاصی و لحظه ای استیکرهایی بسازد و به شما اجازه دهد آن ها را برای دیگران بفرستید.

برای این کار باید دو برنامه روی گوشی شما نصب باشد:

اول : Health app

دوم: Health Stickers

وقتی که Health Stickers را نصب کردید، یک آیکون به صفحه خانگی تان اضافه می شود. وقتی وارد این برنامه شوید، به راحتی می توانید به آن اجازه دهید که با برنامه سلامتی تان مرتبط شود.

Health Stickers

همچنین می توانید مشخص کنید که Health Stickers چه داده هایی را از برنامه سلامتی یا Health app مورد بررسی قرار دهد.

Health Stickers

وقتی که این ارتباط صورت گرفت، می توانید اطلاعات یافت شده و تفکیک شده را به اشتراک بگذارید. برای این کار نیز می توانید به یک برنامه پیام رسان مثل iMessage اپل بروید و از آن جا دکمه  App Store را لمس کنید.

شما با این کار می توانید اطلاعاتی نظیر ضربان قلب، شمارش گام ها، فشار خون، کالری سوزانده شده، و اطلاعاتی نظیر این را به صورت استیکر و گرافیکی با دیگران به اشتراک بگذارید. البته شما می توانید به همراه استیکر خود یک متن هم بنویسید و همزمان آن را ارسال کنید.

Health Stickers

شما می توانید لیستی از این استیکرها و اطلاعات را در زیر مشاهده کنید.

Health Stickers

بدین صورت Ios 10 سعی کرده، کاری کند که شما بتوانید به راحتی، از گوشی موبایل خود، متنوع ترین تجربه ها را داشته باشید و از اطلاعات خود به خوبی استفاده کنید. برای دانلود و نصب این اپلیکیشن روی لینک زیر کلیک کنید:

Install Health Stickers From The App Store

نظر شما در مورد این قابلیت جذاب چیست؟ آیا چنین راه حلی را برای اندروید می شناسید؟ تجربیات خود را با کاربران گویا آی تی به اشتراک بگذارید و از بخش نظرات برای این کار استفاده کنید. برای انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی، از دکمه های خوش رنگ زیر استفاده کنید

منبع : addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *