چگونه تمام اطلاعات یک وب سایت را دانلود کنیم؟

چگونه تمام اطلاعات یک وب سایت را دانلود کنیم؟
  • 1395/7/23
  • زهرا معبودی
  • 1

گاهی اوقات برایمان پیش می آید که بخواهیم یک وب سایت را به طور کامل در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم به طور افلاین اطلاعات آن را مرور کنیم. شاید نیاز به سورس وب سایت مورد نظر داشته باشیم یا اینکه تصاویر این وب سایت برایمان به اندازه کافی جذاب باشد. اگر بخواهید تک تک صفحات را ذخیره کنید زمان زیادی از شما می گیرد اما با ترفندی که امروز گویا آی تی به شما یاد می دهد، می توانید با یک کلیک، تمام یک سایت را دانلود کنید. با ما همراه باشید.

دانلود کل سایت

برای این کار نیاز به دانلود منجر دارید. IDM یا نرم افزار دانلود منجر به شما این امکان را می دهد که سایت مورد نظر خود را دانلود کنید.

ابتدا IDM را نصب کنید و بعد آن را اجرا کنید.

در صفحه اول مطابق عکسی که در زیر می بینید، باید گزینه Greabber را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

how to download a site with IDM

وقتی روی این دکمه کلیک کردید با صفحه ای روبرو می شوید که این دانلود را به عنوان یک پروژه ثبت می کند. به تصویر زیر دقت کنید:

how to download a site with IDM

ابتدا نام پروژه را بنویسید و بعد آدرس سایت خود را وارد کنید. در ادامه روی Next کلیک کنید.

how to download a site with IDM

در این بخش باید محل ذخیره سازی پروژه را مشخص کنید. مطمئن باشید که به میزان کافی فضا در اختیار دارید.

بعد از این بر وری next کلیک کنید تا وارد پروسه دانلود شوید. به تناسب میزان حجم سایت، باید زمانی را منتظر باشید تا پروسه دانلود به اتمام برسد.

بعد از اینکه دانلود تمام شد، به مسیر ذخیره سازی بروید و از آنجا سعی کنید نام پروژه را پیدا کنید و کل سایت را در اختیار بگیرید.

نظر شما د مورد این قابلیت IDM چیست؟ آیا برای دانلود کل سایت از شیوه دیگری استفاده کرده اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و با انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی به دیگران نیز این ترفند را بیاموزید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *