عدم موفقیت توییتر در واگذاری این شبکه اجتماعی

عدم موفقیت توییتر در واگذاری این شبکه اجتماعی
  • 1395/7/24
  • زهرا معبودی
  • 0

در طول ماه های گذشته کمپانی توییتر روزهایی پر مشغله و هیجان انگیزی را پشت سر گذاشته است. همانطور که حتما در اخبار نیز مطالعه نموده اید، در این مدت شایعات و خبر های بیشماری درباره فروش و واگذاری شبکه اجتماعی توییتر به گوش میرسد. در این اخبار شرکت هایی چون گوگل، مایکروسافت، Salesforce و حتی شرکت دیزنی به عنوان کمپانی های مشتاقی معرفی شده اند که بی صبرانه در صف خرید این شبکه اجتماعی ایستاده اند و انتظار نتیجه را میکشند.

در چند روز گذشته حتی به اخباری حاکی از اعلام نتیجه نهایی فروش توییتر اشاره شده بود که به نظر می رسید این کمپانی به زودی خبر واگذاری خود را به یکی از شرکت های فوق اعلام نماید. اما در این میان امروز اخبار جدیدی به منتشر شده است که به تمامی خبر های چند روز گذاشته پایان می دهد. بر اساس اخبار جدید دو کمپانی دیزنی و گوگل از مسیر این رقابت انصراف داده اند و به طور رسمی اعلام نموده اند که دیگر قصد خرید توییتر را ندارند.

twitter

دو شرکت باقیمانده در این رقابت مایکروسافت و Salesforce هستند که به نظر می رسد آنها نیز دیگر تمایلی به خرید این شبکه اجتماعی نداشته باشند. البته هنوز خبری از وضعیت مایکروسافت به طور رسمی به گوش نمی رسد، اما  «مارک بنیوف»‌  (Marc Beioff) مدیرعامل شرکت Salesforce  در گفتگویی اعلام نموده که قیمت توییتر برای واگذاری بیشتر از مبلغ مورد انتظار این شرکت بوده است و به احتمال زیاد این کمپانی نیز به زودی از خرید  شبکه اجتماعی توییتر منصرف خواهد شد و اگر مایکروسافت نیز کاری نکند می توان گفت پروژه فروش توییتر در همین ابتدای کار با شکست مواجه شده است.

به طور حتم شبکه اجتماعی توییتر از این پس نیز به تمامی فعالیت های روزمره خود ادامه خواهد داد و با تغییراتی در ساختار به جذب کاربران و مخاطبان بیشتری خواهد پرداخت، اما در کنار آن تلاش می نماید تا خریدار مناسببی برای خود بیابد.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار روز دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

منبع: Reuters

‌‌‌‌

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *