درباره ابزار Google Flights چه می دانید؟

درباره ابزار Google Flights چه می دانید؟
  • 1395/7/27
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از ابزار های مفید و جالب گوگل ابزار Google Flights است که چند وقتی است به سرویس گوگل افزوده شده است. این ابزار که در کنار موتور جستجوی گوگل ایفای نقش می کند در واقع ابزاری است برای رزرو بلیط هواپیما.

ابزار Google Flights به تازگی یک بروز رسان جدید دریافت نموده است، که به کمک آن می توانید با جستجوی پروازهای مختلف ضمن دریافت آخرین مهلت برای خرید بلیط، زمانی را که  می توانید آن را با پایین ترین هزینه ممکن رزرو نمایید نیز به شما خواهد گفت.

این ابزار همچنین قادر است امکان دنبال نمودن نوسانات قیمتی را برایتان فراهم نماید و آخرین تغییرات را از طریق ارسال نوتیفیکیشن به اطلاع شما می رساند.

از آنجا که این اطلاعات به کمک داده های بدست آمده از آخرین پرواز های صورت گرفته به دست گوگل می رسد، نباید انتظار داشته باشید که تمامی آنها به طور کامل و دقیق ارائه شوند و احتمال دارد تا حدودی تفاوت هایی با اطلاعات اصلی داشته باشند. هر چند که برای صرفه جویی هزینه ها در تعطیلات و اوج مسافرت ها یا برای برنامه ریزی سفر از قبل می توان به خوبی روی اطلاعات Google Flights حساب کرد.

اهالی مانتن ویو به جای تبدیل این ابزار کاربردی و مفید به یک اپلیکیشن مستقل و کارآمد فعلا تصمیم گرفته اند که تمام توان خود را صرف بهبود عملکرد آن نمایند و این ابزار همچنان به عنوان یک دستیار برای موتور جستجوی گوگل به ایفای نقش خود بپردازد. بنابراین می توان گفت  تا زمانی که وارد حساب کاربری گوگل تان شده باشید، می توانید از طریق گوگل ناو یا مرورگر کروم تغییرات قیمتی پروازها را به کمک این ابزار جذاب و کارآمد دنبال نمایید.

به نظر شما این ابزار تا چه میزان می تواند کارآمد و مفید باشد؟ در صورتی که تا کنون توانسته اید از این ابزار جالب استفاده نمایید، بد نیست تجارب کاربری خود را در قالب بخش نظرات با دیگر کاربران وب سایت گویا آی تی در میان بگذارید تا دیگران نیز بتوانند با بهره گیری از تجارب شما از این ابزار مفید و کار آمد استفاده نمایند، همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از آن  آگاه نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *