چگونه Story های اینستاگرام را در گوگل کروم برای دسکتاپ مشاهده کنیم؟

چگونه Story های اینستاگرام را در گوگل کروم  برای دسکتاپ مشاهده کنیم؟
  • 1395/8/4
  • زهرا معبودی
  • 0

اینستاگرام مدتی است که بخش داستان‌ها را به سرویس خود اضافه کرده است. این ویژگی که تقریباً به طور کامل از Snapchat گرفته شده به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق چندین عکس یا ویدیو داستان بگویند. این داستان‌ها مثل Snapchat پس از ۲۴ ساعت محو می‌شوند. کاربران از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانند داستان‌ها را ببینند. داستان‌های در دسترس در بالای صفحه موجود هستند. اما رابط وب اینستاگرام هنوز برای پشتیبانی از داستان‌ها به‌روز نشده، یعنی نمی‌توانید این داستان‌ها را از روی دسکتاپ ببینید. با این وجود افزونه‌ی کروم Chrome IG Story این امکان را برای شما فراهم می‌کند. این افزونه داستان‌های موجود را مثل اپلیکیشن موبایلی به بالای صفحه اضافه می‌کند و اجازه می‌دهد تا آن را پخش و دانلود کنید.

Chrome IG Story را نصب کرده و با کروم به اینستاگرام بروید. حالا دکمه‌های پروفایل همه‌ی کاربرانی که داستان منتشر کرده‌اند را خواهید دید. برای مشاهده‌ی آن‌ها بر روی‌شان کلیک کنید.

 

how-to-view-instagram-stories-in-chrome-for-the-desktop

 

البته این داستان‌ها مانند اپلیکیشن موبایلی به طور خودکار پخش نمی‌شوند. شما باید با استفاده از دکمه‌های چپ و راست کیبورد به تصویر قبلی یا بعدی بروید. از طریق این افزونه می‌توانید تصاویر یک داستان را هم با استفاده از گزینه‌های موجود در منوی کلیک راست ذخیره کنید.

 

how-to-view-instagram-stories-in-chrome-for-the-desktop

 

علاوه بر این گزینه‌ای هم برای دانلود کل داستان وجود دارد. برای انجام این کار در پروفایلی که یک داستان موجود دارد رفته و کلیک راست کنید، خواهید دید که گزینه‌ی Download Story در این منو ظاهر می‌شود. با این گزینه می‌توانید همه‌ی تصاویر موجود در داستان را دانلود کنید. البته باید گفت که دانلود داستان‌ها بر خلاف سیاست‌های کاربری اینستاگرام است و اگر افرادی که شما آن‌ها را دنبال می‌کنید، فقط برای مدت محدودی محتواهای خود را به اشتراک گذاشته‌اند بهتر است به تصمیم‌شان احترام بگذارید و فقط آن‌ها را تماشا کنید.

با توجه به پیچیدگی داستان‌ها امکان افزودن آن‌ها از طریق افزونه‌ی Chrome IG Story دسکتاپ وجود ندارد، که البته از یک افزونه‌ی مرورگر ساده هم نمی‌توان چنین انتظاری داشت. امیدواریم اینستاگرام امکان مشاهده‌ی داستان‌ها را به رابط وب خود اضافه کند اگرچه این رابط همیشه در مقوله‌ی دریافت به‌روز رسانی‌ها به طرز عجیبی بسیار دیر عمل می‌کند. شما می‌توانید به انتظار این قابلیت بنشینید، ولی از یک نظر شاید با توجه به این که امکان ارسال تصویر از طریق رابط وب وجود ندارد، هیچ‌وقت هم این ویژگی را به نسخه‌ی دسکتاپ اضافه نکنند.

Chrome IG Story را از Chrome Web Store دانلود کنید

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب کاربردی و مفید با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و همچنین با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی دیگران را نیز از این اخبار جالب مطلع نمایید.

منبع: addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *