چطور گیفت کارت تهیه کنیم؟

چطور گیفت کارت تهیه کنیم؟
  • 1395/8/5
  • انصاری پور
  • 0

گیفت کارت یک کارت اعتباری شامل یک کد است که مختص به فروشگاه و یا برند خدماتی خاصی می باشد. با وارد نمودن کد در دستگاه خود یا سایت فروشگاهی میزبان یک اعتبار مجازی به حسابتان منتقل می شود و از طریق این اعتبار می توانید اقدام به خرید خدمات و یا کالای فیزیکی و یا دیجیتالی از آن برند نمائید. کالای دیجیتالی مانند بازی، اپلیکیشن، موزیک، فیلم، کتاب و …

itunes-gift-cards-etgram

گیفت کارت در حقیقت به معنای کارت هدیه است که می توان آن را به کسی هدیه داد، اما در ایران بیشتر برای خرید های شخصی استفاده می گردد.

رایج ترین انواع گیفت کارت ها عبارتند از گیفت کارت آیتیونز iTunes ، گیفت کارت گوگل پلی Google Play ، گیفت کارت آمازون Amazon ، گیفت کارت استیم Steam ، گیفت کارت پلی استیشن PSN و گیفت کارت اکس باکس XBOX Live

یکی از سایت هایی که تقریباً مجموعه کاملی از گیفت کارت ها را داراست سایت فروشگاهی گیفت کارت و بازی ای تی گرام به نشانی www.etgram.com می باشد. این سایت علاوه بر فروش انواع گیفت کارت، در قسمت وبلاگ آموزش هایی را برای خریداران در خصوص نحوه استفاده از انواع مختلف گیفت کارت ارائه کرده است. همچنین اخبار مربوط به بازی ها و تخفیف های خرید بازی های روز دنیا از جمله موارد تخصصی این وبسایت می باشد.

steam-gift-cards-etgram

گیفت کارت ها به صورت مبالغ مختلف بر حسب واحد مرجع اکثراً دلار و یورو می باشند به عنوان مثال گیفت کارت هایی که شرکت اپل برای آیتیونز و گوگل برای گوگل پلی استور در نظر گرفته به صورت مبالغ زیر می باشد که شما می توانید در سایت ای تی گرام معادل آن را به تومان پرداخت نمائید و در همان لحظه کد را دریافت کنید.

گیفت کارت آیتونز در مبالغ گیفت کارت آیتونز ۱۰ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۱۵ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۲۵ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۵۰ دلاری و گیفت کارت آیتونز ۱۰۰ دلاری  قیمت گذاری شده اند.

گیفت کارت گوگل پلی استور در مبالغ گیفت کارت گوگل پلی استور ۱۰ دلاری ، گیفت کارت گوگل پلی استور ۱۵ دلاری ، گیفت کارت گوگل پلی استور ۲۵ دلاری ، گیفت کارت گوگل پلی استور ۵۰ دلاری و گیفت کارت گوگل پلی استور ۱۰۰ دلاری به فروش می رسند.

google-play-gift-cards-etgram

نکته ای مهم که باید به آن توجه نمود: شما بعد از وارد کردن مبالغ گیفت کارت ها در دستگاه خود یا سایت مرجع، قادر به نقد کردن مبلغ مازاد احتیاج خود نخواهید بود. بنابراین گیفت کارتی بسته به نیاز خود خریداری نمائید. همچنین در صورت خرید گیفت کارت و وارد کردن آن، مبلغ گیفت کارت با موجودی فعلی حسابتان جمع خواهد گردید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *