نسخه سه بُعدی Paint معرفی شد

نسخه سه بُعدی Paint معرفی شد
  • 1395/8/5
  • زهرا معبودی
  • 0

از ساعت پنج و سی دقیقه عصر امروز، شاهد برگزاری رویداد معرفی محصولات جدید مایکروسافت هستیم. هر چند چندی پیش، ویندوز ۱۰ رونمایی و معرفی شد اما در این کنفرانس مایکروسافت قصد دارد محصولات مهمی را معرفی کند که کاربران ویندوز سال هاست با آن آشنایی دارند.

طی این مراسم Paint 3D توسط مایکروسافت معرفی شد که در واقع نسل جدیدی از نرم افزار نقاشی ویندوز است. البته در حال حاضر کاربران قادر به استفاده از این نرم افزار نیستند چرا که طی همین گزارش و رویداد، مایکروسافت اعلام کرد که قرار است این اپلیکیشن در بروز رسانی جدید ویندوز ۱۰ که در فصل بهار صورت خواهد گرفت، به آن اضافه شود.

نرم افزار سه بعدی نقاشی

وقتی که Paint 3D نسل جدید نرم افزار نقاشی ویندوز شود، قطعا قابلیت هایی دارد که دست کاربران را در استفاده از آن حسابی باز می گذارد تا بتوانند از آن به نحو احسن استفاده کنند. شما با Paint 3D یک نقاشی معمولی نخواهید کشید چرا که حتی اگر نقاشی دیجیتالی تان حرفه ای نباشد، قطعا رابط کاربری جدیدی را تجربه خواهید کرد.

اما برای اینکه کمی از این اپلیکیشن Paint 3D سر در بیاورید باید بگوییم که از ماه های ابتدایی بهار شما قادر خواهید بود، با این برنامه، اشکال سه بعدی بکشید، عکس ها را به حالت سه بعدی تبدیل کنید، و تصاویر دو بعدی را با سه بعد تجربه کنید. این ها قطعا اتفاقات کمی نخواهند بود چرا که قرار است به طور رایگان در اختیارتان قرار گیرند.

 

 

نکته مهمی که در استفاده از Paint 3D وجود دارد این است که می توانید به راحتی با عینک واقعیت مجازی، این تصاویر را عینا مشاهده کنید. از کاربرد های مهم Paint 3D این است که می توانید از طریق آن، با پرینتر های سه بعدی کار کنید و آنچه را که طراحی می کنید، عینا ایجاد کنید.

Paint 3D

کاربرانی که از گوشی های ویندوز فونی استفاده می کنند نیز قادر خواهند بود از نسخه موبایلی این اپلیکیشن بهره مند شوند.

 

 

به هر حال باید منتظر خبر های بعدی دنیای تکنولوژی از این فناوری باشیم و کمی در مورد آن بدانیم تا در هنگام ارائه آن بتوانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم. نظر شما در مورد Paint 3D و قابلیت های آن چیست؟ به نظر شما با وجود برنامه سه بعدی نقاشی ویندوز، به زودی، فوتوشاپ نیز وارد پروسه طراحی و ساخت در ورژن جدید نخواهد شد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و این خبر جذاب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و دیگران را از رویداد امشب مطلع کنید.

منبع: MSPOWERUSER

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *