چگونه با iOS Photos در اینستاگرام عکس ارسال کنیم؟

چگونه با iOS Photos در اینستاگرام عکس ارسال کنیم؟
  • 1395/8/9
  • زهرا معبودی
  • 0

جالب است بدانید که اپلیکیشن اینستاگرام قابلیتی به کاربر می دهد که بتواند به اشتراک گذاری عکس در آن مشغول شود بدون آن که اقدام به باز کردن اپلیکیشن کند. البته بسیاری از کاربران از این ویژگی غافل هستند و به خود اپلیکیشن اینستاگرام وابستگی خاصی دارند. از دیگر امکاناتی که خیلی ها از آن بی اطلاعند می توان به  ارسال پست و تصویر در اینستاگرام از طریق دسکتاپ  اشاره کرد که کار بسیاری از افراد را در این شبکه راحت کرده است.

اگر بخواهید از طریق اپلیکیشن عکس های ios تصویر های خود را در این شبکه ارسال کنید، محدودیت هایی هم دارید که از جمله آن ها عدم امکان فیلتر گذاری روی تصاویر است.

iOS Photos

اما شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که تصاویر خود را بدون فیلتر آپلود می کنید،این آموزش برایتان کاربردی خواهد بود. برای شروع اپلیکیشن تصاویر خود را باز کنید.

باید بر روی گزینه اشتراک گذاری در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید که به دنبال آن راه های مختلفی برای اشتراک گذاری تصویر به شما نمایش داده خواهد شد که AirDrop، message نمونه ای از آن هاست.

اگر اولین بار است که قصد دارید تصویری را بدین گونه در نرم افزار اینستاگرام به اشتراک بزارید باید به سمت انتهای اپلیکیشن هایی که لیست شده اند سوایپ کنیدو گزینه More را انتخاب کنید.

iOS Photos

در زیر لیستی که برای شما مشخص شده است به سمت پایین اسکرول کرده و نوار لغزنده اینستاگرام را در حالت روشن قرار دهید.

پس از انجام این کار متوجه می شوید که اینستاگرام در میان آن اپلیکیشن ها لیست شده است. بر روی آیکون اینستاگرام کلیک کنید تا یک کادر همانند گفتگو باز شود و در کادر مربوطه توضیحی که تمایل دارید در زیر عکستان نمایش داده شود را بنویسید و در نهایت نیز گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

iOS Photos و اینستاگرام

همچنین دوربین آیفون نیز این امکان را برای شما مقدور می سازد که پس از عکس گرفتن از همان اپلیکیشن دوربین بتوانید تصویر را به اشتراک بگذارید که این کار اشتراک گذاری تصویر به محض عکس گرفتن را برای شما فراهم خواهد نمود.

نظر خود را در باره این آموزش و قابلیت های جدید اینستاگرام با ما در میان بگذارید و از تجربیات جدید خود با این رسانه جذاب تصویری، با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: makeuseof

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *