بهترین روش برای ویرایش فیلم در اندروید چیست؟

بهترین روش برای ویرایش فیلم در اندروید چیست؟
  • 1395/8/12
  • زهرا معبودی
  • 0

گوشی ها و تبلت های اندرویدی چنان قوی شده اند که بسیاری از افراد لپ تاپ خود را کنار گذاشته و اموراتشان را با همان گوشی و تبلت می گذرانند. این افراد ممکن است روزی نیاز به ویرایش فیلم داشته باشند. از این رو ما در این مقاله با معرفی چند نرم افزار ویرایش فیلم برای اندروید سعی می کنیم مشکل را حل کنیم.

نرم افزار اندروید WeVideo برای ویرایش فیلم

WeVideo ویرایش فیلم

این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده است که هر فردی می تواند سریع با آن خو بگیرد. بعد از اینکه فیلم را ویرایش کردید امکان به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی توسط نرم افزار WeVideo فراهم است. هنگامی که فیلم خود را با نرم افزار WeVideo اندروید ویرایش می کنید، قادر خواهید بود قابلیت های متفاوتی نظیر، افکت، تم، جلوه ویژه، نوشته ها و فونت های زیبا، آهنگ و مواردی نظیر این را به فیلم خود اضافه کنید.  با استفاده از این برنامه دست شما به قدر کافی باز خواهد بود که بتوانید از جلوه های بصری و شنیداری برای جذابیت فیلم خود استفاده کنید. یک نکته جالب تر اینکه آیا می دانید بیش از ۵۰۰۰ مدرسه از این نرم افزار برای ساخت فیلم های آموزشی استفاده می کنند؟

نکته ای که باید در مورد این اپلیکیشن بدانید این است که هم اکنون امکان ویرایش فیلم به طور آنلاین در گوگل کروم با WeVideo  نیز وجود دارد که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

برای دانلود نرم افزار WeVideo  از گوگل پلی کلیک کنید

نرم افزار اندروید Quick برای ویرایش فیلم

 Quick ویرایش فیلم در اندروید

هر چند اپلیکیشن اندرویدی Quick دارای افکت های زیادی برای ویرایش فیلم است اما ابتدای امر، شما با آپلود فیلم و معرفی آن به این نرم افزار می توانید دست به سینه بنشینید تا Quick کارش را انجام دهد. Quick در ابتدا فریم های مهم را پیدا کرده، کمی آن را افکت گذاری می کند و به شما پیشنهاد می کند که آن را دانلود کنید. اگر بخواهید می توانید در تنظیمات آن دخیل شده و آن طور که دلتان می خواهد از جلوه های بصری، افکت ها و صدا ها و موارد اینچنینی استفاده کنید. هر چند Quick دارای ۲۵ سبک مختلف افکت است اما می توان گفت با وجود بیش از ۸۰ موزیک مختلف از جمله نرم افزارهایی است که هر سلیقه ای را پوشش می دهد. آن را امتحان کنید

برای دانلود Quick از گوگل پلی کلیک کنید

نرم افزار اندروید Magisto برای ویرایش فیلم

Magisto

در هر سطحی از مهارت ویرایش و میکس فیلم که باشید Magisto یک دستیار حرفه ای است. با این امکان می توانید یک فیلم جذاب بسازید و فیلم ها را ویرایش کنید و با افکت های جادویی کاری جذاب انجام دهید. شما می توانید به راحتی، از ترکیب صدا و افکت ها استفاده کنید و فیلم خود را به صورت دلخواه تر ذخیره کنید.

 برای دانلود نرم افزار اندرویدی Magisto از گوگل پلی کلیک کنید

نرم افزار اندروید KineMaster برای ویرایش فیلم

 KineMaster ویرایش اندرویدی فیلم

KineMaster یک نرم افزار همه کاره است که می توانید از طریق افکت های خاصی که دارد فیلم خود را ویرایش کنید. اگر می خواهید روی فیلم صدا قرار دهید، یا اینکه از افکت ها استفاده کنید یا حتی بخواهید از دست خط خودتان یا نقاشی خودتان روی فیلم استفاده کنید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. اگر به دنبال یک ویرایش حرفه ای و دقیق هستید مستقیما به سراغ KineMaster بروید و آن را از لینک زیر دانلود کنید

برای دانلود KineMaster از گوگل پلی کلیک کنید

نرم افزار اندروید PowerDirector برای ویرایش فیلم

 PowerDirector برای ویرایش فیلم

اپلیکیشن اندرویدی PowerDirector مجموعه ای عظیم برای ویرایش فیلم است که می توانید جزیی ترین تغییرات را روی فیلم از طریق آن اعمال کنید. می توانید فیلم را بچرخانید و قطعات مختلف ویدیویی را با هم ترکیب و میکس کنید و در نهایت با صدا گذاری و افکت هایی که به نظرتان حرفه ای هستند از فیلم خود خروجی بگیرید! می توانید از قابلیت اشتراک گذاری آن بر روی شبکه های اجتماعی استفاده کنید و از کاری که کرده اید لذت ببرید.

برای دانلود PowerDirector از گوگل پلی کلیک کنید.

این اپلیکیشن ها از نظر گویا آی تی امتحان خود را پس داده اند و جزو بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم اندرویدی به شمار می آیند در عین حال توصیه ما به شما این است که تجربیات خود را در اختیار ما قرار دهید و با انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی به دیگران هم کمک کنید که موثر تر به ابزارهای مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

منبع :phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *