چگونه تصاویر اینستاگرام را در اندازه واقعی مشاهده کنیم؟

چگونه تصاویر اینستاگرام را در اندازه واقعی مشاهده کنیم؟
  • 1395/8/14
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید هم اکنون امکان مشاهده تصاویر اینستاگرام در اندازه واقعی وجود ندارد و شما تنها می توانید در محدوده ای که این شبکه در اختیارتان قرار داده عکس ها را مشاهده کنید. اما ابزارهای کمکی اینستاگرام راه را برای شما باز گذاشته اند تا در چنین شرایطی بتوانید، به هدف خود برسید.

برای این مورد مجموعه InstaDP به کار شما خواهد آمد.

InstaDP ابزاری است که به صورت آنلاین در اختیار شما قرار گرفته تا بتوانید با ساده ترین حالت ممکن، تصاویر را در سایز واقعی شان نگاه کنید

InstaDP دو روش در اختیارتان قرار داده است:

مشاهده تصاویر اینستاگرام در سایز واقعی

وب سایت InstaDP

برای استفاده از وب سایت InstaDP کافیست وارد این سایت شوید، که ادرس آن به صورت InstaDP.com است. وقتی وارد این سایت شدید باکسی مشاهده می کنید که می توانید از طریق آن آی دی کاربر مورد نظرتان را وارد کنید. وقتی آی دی او را وارد کردید، InstaDP به شما امکان می دهد که بتوانید، تمام تصاویر آپلود شده کاربر مورد نظر را در سایز واقعی اش مشاهده کنید. در واقع با کمال اطمینان می توانم بگویم که ساده تر از این راه هیچ راهی وجود ندارد.

اما کسانی که می خواهند از طریق اپلیکیشن این تصاویر را مشاهده کنند کافی است که نرم افزار InstaDP را برای اندروید دانلود کنند. InstaDP هم اکنون در گوگل پلی وجود دارد.

مشاهده تصاویر اینستاگرام در سایز واقعی instadp

برای دانلود اپلیکیشن InstaDP از گوگل پلی کلیک کنید

نکته ای که باید توجه کنید این است که این اپلیکیشن هم اکنون در حالت آزمایشی به سر می برد. با نصب این اپلیکیشن باز هم شما با همان رابط کاربری سایت روبرو خواهید بود که در واقع از طریق اپلیکیشن به سایت هدایت خواهید شد اما نیازی به باز کردن مرورگر ندارید. این یعنی هر دو روش کاملا مشابه هستند.

نظر شما در مورد این سرویس چیست؟ می توان گفت این کار نوعی ورود به حریم خصوصی افراد است بنابراین بهتر است قبل از باز کردن تصاویر واقعی از این افراد کسب اجازه کنید.

در عین حال به شما پیشنهاد می کنم، در صورتی که شما، ابزاری جایگزین برای InstaDP می شناسید، می توانید آن را با کاربران گویا آی تی به اشتراک بگذارید و با نشر این مطلب روی شبکه های اجتماعی در نشر دانش عمومی بکوشید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *